فهرست جدید قیمت خانه در محله چیتگر
کد خبر: ۲۸۰۴۷۳
تاریخ انتشار: 2023 May 23    -    ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
خرید خانه ۵۰ متری در چیتگر خرداد پارسال با کمتر از دومیلیارد امکان‌پذیر بوده، اما الان قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها بالاتر رفته است.

خرید خانه ۵۰ متری در چیتگر خرداد پارسال با کمتر از دومیلیارد امکان‌پذیر بوده، اما الان قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها بالاتر رفته است.

خرداد پارسال آپارتمان‌های منطقه ۲۲ که چیتگر را در خود جای داده تقریبا متری ۳۷ میلیون معامله شدند و حالا بررسی جدید‌ترین ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها در این محدوده نشان می‌دهد آن‌ها برای آپارتمان‌های معمولی روی عدد متری ۷۰ میلیون حساب باز کردند. اینطوری برای خرید خانه ۵۰ متری در چیتگر باید سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جور کرد و آن‌هایی که دنبال یک خانه دوخوابه با متراژ ۱۰۰ متر می‌گردند، باید حدود پنج میلیارد وسط بگذارند.

فهرست جدید قیمت خانه در محله چیتگر

خرید خانه یکخوابه در چیتگر

آپارتمان ۴۷ متری در محدوده چیتگر با قیمت سه میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان آگهی شده است. به‌این ترتیب فروشنده روی رقم ۷۴ میلیون و ۴۲ هزار تومان به‌عنوان قیمت هرمتر حساب کرده که درمقایسه با متوسط قیمت خانه‌های منطقه ۲۲ در خرداد پارسال دقیقا دوبرابر است. البته واحدی که درباره آن صحبت می‌کنیم فقط یک سال از عمربنای آن می‌گذرد و به‌قول املاکی‌ها به‌شکل فول‌امکانات فروخته می‌شود.

فروشنده دیگری برای آپارتمان ۵۸ متری چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون قیمت گذاشته و تصمیم گرفته رقم پیشنهادی خودش برای هر متر را ۷۰ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان تعیین کند. مثل مورد قبلی آسانسور، انباری و پارکینگ جزو آپشن‌های این واحد است و یکی از خانه‌های نوساز چیتگر به‌حساب می‌آید. بین واحد‌هایی که عمربنای بیشتری دارند، می‌توانیم به آپارتمان ۵۷ متری اشاره کنیم که قیمتش را سه میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان اعلام کردند. یعنی متری تقریبا ۵۹ میلیون تومان. این یکی ۱۰ سال پیش ساخته شده و در ساختمان خبری از آسانسور نیست.

خرید خانه دوخوابه در چیتگر

مالک آپارتمان ۶۹ متری در حوالی دریاچه چیتگر رقم پیشنهادی خودش به خریداران را دقیقا پنج میلیارد تومان اعلام کرده است. با یک تقسیم ساده به عدد ۷۲ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان به‌عنوان قیمت هر متر می‌رسیم که نسبت به میانگین قیمت خانه‌های منطقه ۲۲ در خرداد پارسال، تقریبا دوبرابر است. واحدی که با تمامی امکانات مثل انباری، پارکینگ و آسانسور آگهی شده و ۱۲ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد. همانجا واحد ۷۱ متری را درحالی با قیمت ۶۹ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان آگهی کرده‌اند که ۱۴ سال از عمر بنای آن می‌گذرد و به‌جز انباری چیز دیگری ندارد. به‌این ترتیب خریدار این خانه باید چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به مالک بدهد. واحد ۷۵ متری دیگری را درحالی پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌فروشند که خریدار باید بابت هر متر از خانه ۶۹ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان بپردازد.

خرید خانه سه‌خوابه در چیتگر

قیمت آپارتمان ۱۱۰ متری که سه‌تا اتاق خواب دارد، در چیتگر هشت میلیارد و ۷۵ میلیون تومان اعلام شده است. یعنی فروشنده دنبال مشتری می‌گردد که می‌تواند برای هر متر ۷۳ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان بدهد. این خانه را سال ۹۷ ساختند و علاوه بر انباری و پارکینگ از نعمت آسانسور هم برخوردار است. واحد نوساز ۱۳۷ متری را در پلتفرم‌های فروش با قیمت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند تا قیمت پیشنهادی فروشنده بابت هر متر ۷۰ میلیون و ۷۲ هزار تومان باشد. واحد مورد نطرمان طبقه هفدهم یک برج با ۲۲ طبقه قرار دارد و جزو واحد‌های فول‌امکانات در چیتگر است. مالک خانه ۱۴۰ متری در محدوده چیتگر قیمت را ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته و اینطوری ارزش هر متر را ۷۵ میلیون و ۷۱۴ هزار تومان حساب کرده است. این یکی را سال ۱۴۰۰ ساختند و با تمامی امکانات فروخته می‌شود.

جدید‌ترین ارقام پیشنهادی در چیتگر

متراژ

عمربنا

امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

۴۷ متر (یکخوابه)

یک سال

فول‌امکانات

۳.۴۸۰ میلیارد

۷۴.۰۴۲ میلیون

۵۸ متر (یکخوابه)

نوساز

فول‌امکانات

۴.۱ میلیارد

۷۰.۶۸۹ میلیون

۵۷ متر (یکخوابه)

۱۰ سال

پارکینک و انباری

۳.۳۸۰ میلیارد

۵۹.۲۹۸ میلیون

۶۹ متر (دوخوابه)

۱۲ سال

فول‌امکانات

پنج میلیارد

۷۲.۴۶۳ میلیون

۷۱ متر (دوخوابه)

۱۴ سال

انباری

۴.۹۵۰ میلیارد

۶۹.۷۱۸ میلیون

۱۱۰ متر (سه‌خوابه)

نوساز

فول‌امکانات

۸.۰۷۵ میلیارد

۷۳.۴۰۹ میلیون

۱۳۷ متر (سه‌خوابه)

یک سال

فول‌امکانات

۹.۶ میلیارد

۷۰.۰۷۲ میلیون

 
فرارو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار