زن استرالیایی که شوهرش را به قتل رساند، قهرمان شهرش شد
کد خبر: ۲۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: 2023 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
 یک زن ۴۳ ساله ی استرالیایی به نام ربکا پین که همسرش را با خوراندن دارو به قتل رساند و جسد او را در یک فریزر صندوقی پنهان کرد، حالا قهرمان شهر خودش شده است.
 یک زن ۴۳ ساله ی استرالیایی به نام ربکا پین که همسرش را با خوراندن دارو به قتل رساند و جسد او را در یک فریزر صندوقی پنهان کرد، حالا قهرمان شهر خودش شده است.
 
ربکا که ۳ فرزند دارد، بعد از گناهکار شناخته شدن از سوی دادگاه در اتهام قتل همسرش، نوئل پین ۶۸ ساله در شهر کوچکی در استرالیا به حبس ابد محکوم شده است.
 
 
 
زن استرالیایی که شوهرش را به قتل رساند، قهرمان شهرش شد
 
با این حال، وکیل ربکا می گوید او شایستگی آنکه مورد عفو قرار گیرد را دارد و همسایه های او نیز به حمایت و دفاع از او برآمده اند. ربکا پس از سال ها تحمل خشونت فیزیکی و عاطفی توسط همسرش که ۲۵ سال از او بزرگ تر بود، نوئل را با بیسکوییت های آغشته به دارو مسموم کرد.
 
وکیل ربکا، ریچارد ادنی به دلیل «خشونت های خانگی وصف ناپذیر نوئل» خواستار عفو موکل خود شده است.
 
ربکا حالا «هیولای بیسکوییتی» لقب گرفته اما اهالی شهری که این زوج در آنجا زندگی می کردند، او را یک قهرمان می دانند.
 
پسر ربکا، جیمی به رسانه ها گفته: «مادرم ۱۴ سال با یک هیولا در جهنم زندگی کرد. بچه هایش به او نیاز دارند. شهرش به او نیاز دارد. همه ی ما به او نیاز داریم. امیدوارم به خاطر چیزی که از سر گذرانده به مادرم سخت نگیرند و با او مدارا کنند.»
 
نوئل در سال ۲۰۲۰ بعد از خوردن بیسکوییت های لیمویی که ربکا آن ها را به داروی تمازپام که نوعی قرص خواب است، آغشته کرده بود، جان خود را از دست داد.
 
ربکا در دادگاه مدعی شد که قصد کشتن همسرش را نداشت و تنها می خواست او را به خواب ببرد.
 
بعد از مرگ نوئل، ربکا جسد او را در یک پتو پیچید و به فریزر صندوقی حیاط پشتی خانه شان منتقل کرد.
 
علیرغم محکومیت ربکا به حبس ابد، بسیاری از اهالی شهر به دفاع از او برآمده اند.
 
 
روندا مک گی، یکی از همسایه های این زوج به رسانه های استرالیا گفته: «ربکا زن واقعاً خوبی است و اتفاقاتی که در زندگی اش برایش افتاد حقش نبود.»
 
یکی دیگر از همسایه های این زوج هم ربکا را «نه جنایتکار، بلکه قربانی» خوانده است.
 
در این میان زن جوان دیگری نیز خود را از قربانیان نوئل معرفی کرده است. او به دادگاه گفته با خانواده ی پین زندگی می کرد و نوئل او را به برقراری رابطه جنسی بدون رضایت مجبور کرده، پول هایش را در کنترل خود گرفته و او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود. نوئل این زن جوان را به خانه ی خود و ربکا آورده و با او رابطه جنسی برقرار کرده بود.
 
به گفته ی این زن، نوئل او را مجبور کرده بود نامش را ۵ بار روی بدنش خالکوبی کند. ربکا هم ۱۸ خالکوبی از نام نوئل در سرتاسر بدنش دارد.
 
این زن به دادگاه گفته با مرگ نوئل، حالا زندگی بهتری پیدا کرده است.
 
وکیل ربکا، ریچارد ادنی به دادگاه گفته: «نوئل پین در این شهر کوچک، جهانی فاسد ساخته بود که در آن برای لذت خودش با زن ها  به شکل یک کالا و مایملک شخصی رفتار می کرد.»
 
با این حال، به گفته ی دادستان، دیوید گلین ادعاهای وکیل ربکا درباره ی اینکه اگر اقدامی صورت نمی گرفت، این وضع به مرگ ربکا می انجامید، چیزی جز یک گمانه زنی نیست.
 
گلین همچنین گفت که معتقد است ربکا از دست کم روزها یا هفته ها قبل برای قتل نوئل برنامه ریزی کرده بود که شامل پخت بیسکوییت، آسیاب کردن قرص های خواب آور، اضافه کردن آن به لایه ی رویی بیسکوییت ها و در نهایت انتقال جسد می شد.
 

گلین گفت کاری که ربکا با نوئل کرده هولناک است، با این حال، او پذیرفت که شواهدی مبنی بر آزار و اذیت ربکا توسط نوئل وجود دارد.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار