قتل زن جوان با ضربات چاقو در آذربایجان شرقی
کد خبر: ۲۸۰۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
مرد جوان در اقدامی هولناک زن همسایه‌شان را در میناب به قتل رساند. مهرداد مشوق، جانشین رئیس پلیس هرمزگان گفت: در پی درگیری مرگبار و قتل زن جوان با ضربات چاقو در محله لب رودخانه شهرستان میناب و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

مرد جوان در اقدامی هولناک زن همسایه‌شان را در میناب به قتل رساند. مهرداد مشوق، جانشین رئیس پلیس هرمزگان گفت: در پی درگیری مرگبار و قتل زن جوان با ضربات چاقو در محله لب رودخانه شهرستان میناب و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 
 

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس، مخفیگاه قاتل فراری را در کمتر از یک ساعت شناسایی کردند و با هماهنگی دستگاه قضایی، وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح سرد (چاقو) که آلت قتاله بود نیز کشف کردند.

 

وی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد، وی دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان و تحت تعقیب پلیس بوده، اظهار داشت: قاتل پس از روبه‌رو شدن با ادله و مستندات به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را حالات روانی عنوان کرد.

 

سرهنگ مشوق اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، قاتل حدود ۸ سال تنها در خانه‌ای در همسایگی منزل مقتول زندگی کرده و والدین وی در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس زندگی می‌کنند.

نگرانی عمو به خاطر ربایش برادر‌زاده اش

پسر جوان در راه بازگشت از محل کارش اسیر گروگانگیران شد. مرد جوان مضطرب و تکیده در راهروی دادسرای جنایی تهران نشسته و در حال تنظیم یک شکایتنامه است.از طرز رفتارش معلوم است که تمرکز ندارد.چند کلمه‌ای می‌نویسد و پیشانی‌اش را با انگشتانش فشار می‌دهد و چشمانش را می‌بندد.بعد دوباره چند کلمه دیگر می‌نویسد.

وقتی نامش را صدا می‌زنند تا نزد بازپرس شعبه هشتم برود با شتاب خودش را به میز بازپرس می‌رساند.

او در طرح شکایت خود می‌گوید: «مدتی قبل برادرزاده‌ام از افغانستان به ایران آمد و قرار شد که من برای او کاری پیدا کنم تا بتواند برای آینده‌اش پس‌انداز کند.در واقع خانواده‌اش او را به من سپردند و من هم مثل فرزندان خودم او را دوست داشتم.با آشنایانی که داشتم صحبت کردم و قرار شد که او در یک شرکت واقع در غرب تهران به عنوان نیروی خدماتی کار کند.تا اینکه چند روز قبل سر ساعت مقرر همیشگی به خانه برنگشت و موبایلش هم خاموش بود.من خیلی نگرانش بودم و موضوع را به پلیس هم اطلاع دادم چون او فقط ۱۷ سال دارد و در تهران هیچ دوست و آشنایی ندارد.انگار که این پسر آب شده و در زمین فرو رفته بود.تا اینکه شب گذشته فردی ناشناس با من تماس گرفت و گفت برادرزاده‌ام را ربوده‌اند.از من تقاضا کرد که ۸۰ میلیون تومان را تبدیل به دلار کرده و به آنها بدهم تا این جوان را آزاد کنند.»

شاکی در ادامه افزود: «می ترسم بلایی سر برادرزاده‌ام آمده باشد.برادرم از ماجرا بی‌خبر است و مسئولیت این جوان بر عهده من بوده است.برای همین خیلی نگرانم!»

رسیدگی به شکایت این فرد و بررسی مستندات پرونده برای روشن شدن راز ماجرا در دستور کار بازپرس جنایی قرار دارد.

ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
0
3
بالاخره آذربایجان شرقی یا هرمزگان؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار