دوقلوهایی که از درون چشم های هم می بینند!
کد خبر: ۱۰۷۲۶
تاریخ انتشار: 2015 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
bato-adv
bato-adv
تاتیانا و کریستا هوگان دو دختر بچه 7 ساله ای هستند که عاشق تماشای کارتون تفنگداران و رفتن به مدرسه اند. زندگی روزانه آنها شبیه همه بچه های دیگر است غیر از یک مورد، دوقلوهای به هم چسبیده.
دوقلوهایی که از درون چشم های هم می بینند دوقلوهای بهم چسبیده از مغز، آنها از درون چشمهای همدیگر هم می توانند ببینند!

تاتیانا و کریستا هوگان دو دختر بچه 7 ساله ای هستند که عاشق تماشای کارتون تفنگداران  و رفتن به مدرسه اند. زندگی روزانه آنها شبیه همه بچه های دیگر است غیر از یک مورد، دوقلوهای به هم چسبیده. آنها حتی می توانند از طریق چشمهای دیگری، محیط اطراف را ببینند!

دو خواهر چسبیده به هم از ناحیه سر، هر کدام مغز مختص خود را دارند ولی همانگونه که مادرشان فلیسیا هوگان در نشریه دیلی میل می گوید، جدا کردن این دو از هم غیر ممکن است.
 
دوقلوهایی که از درون چشم های هم می بینند

تاتیانا و کریستا هوگان، 7 ساله (عکس از یوتیوب)

مغزشان به هم وصل است بنابراین بجای داشتن دو تا مغز که در کنار هم قرار گرفته باشند، مغزهایشان در هم آمیخته شده اند. خانواده هوگان که سه فرزند دیگر به نامهای روزا 11 ساله، کریستوفر 9 ساله و شایلی 5 ساله دارند در ورنون در ایالت بریتیش کلمبیا زندگی می کنند. تاتیانا و کریستا از زمان بارداری مادرشان شدیدا تحت نظر پزشکان بوده اند و علی رغم اینکه مادر از همان اوایل از چسبیده بودن دوقلوها مطلع بوده ولی هیچ وقت سقط جنین به عنوان یک گزینه در نظر گرفته نشده بود. امروز، این دوقلوهای به هم چسبیده تحت انواع تحقیقات پزشکی و از جمله تحت بررسی برای کشف تواناییهای مغز هستند. تاتیانا و کریستا نه تنها قادر هستند از طریق چشمهای همدیگر، محیط اطراف را ببینند بلکه حتی پزشکان تایید کرده اند که احساسات آنها هم شبیه به هم است. برای مثال، قلقلک دادن یکی، باعث قلقلک داده شدن دیگری هم می شود. اگر یکی شان غمگین باشد دیگری می تواند مغز خواهرش را درک کرده و همان احساسات را بروز دهد.
 
دوقلوهایی که از درون چشم های هم می بینند

فلیسیا هوگان، مادر دو قلوها (عکس از یوتیوب)

یک خبرنگار از ونکوور سان که این خانواده را از نزدیک وقتی بچه ها 6 ساله بودند،  ملاقات کرده است گزارش می کند که شاهد یک رویداد اعجاب انگیز در خصوص ارتباطات مغزی دوقلوهای به هم چسبیده بوده است. لوئیس، مادر بزرگ دختر بچه ها  چشمان تاتیانا را بسته و سپس خانم هوگان یکی از عروسکها را انتخاب کرده و فقط به کریستا که چشمانش باز بوده نشان می دهد و از تاتیانا می پرسد که در دستش چیست. او از تایتانا می خواهد که از طریق چشمهای خواهرش نگاه کند و سوال را جواب بدهد. این خبر نگار می گوید بعد به نظر رسید که تاتیانا در مغز خواهرش وارد شد و جواب سوال را به درستی داد عروسک لوراکس. همه این اتفاقات در چند ثانیه رخ داد. کریستا در مغر خودش جایی برای خواهرش دارد.
علاوه بر اینکه دخترها احساسات مشترکی دارند، به نظر می رسد که در جسم همدیگر هم شریکند. پزشکان هنوز نمی دانند آیا آنها افکار یکدیگر را هم می توانند بخوانند یا نه.

منبع خبر: tvanouvelles
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv