آرایش زیبا و دیدنی مادربزرگ ۸۰ ساله توسط نوه اش
کد خبر: ۲۰۶۲۰۰
تاریخ انتشار: 2021 March 12    -    ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
bato-adv
bato-adv
آرایش مادر بزرگ ۸۰ ساله که یک سوژه اینترنتی شد را در مقاله زیر حتما بخوانید. مادر بزرگ ۸۰ ساله از نوه اش خواست تا او را آرایش کند زمانی که این کار انجام شد فکر نمیکرد که اینقدر در فضای مجازی معروف گردد. برای آشنایی بیشتر با ارایش مادر بزرگ ۸۰ ساله با ما همراه باشید.

آرایش جالب و دیدنی مادربزرگ ۸۰ ساله«تابناک با تو» - یک مادربزرگ ۸۰ ساله پس از آنکه نوه اش روی او آرایش کانتورینگ انجام داد، شبیه ستاره‌های فیلم شد. مادربزرگ لیویا و نوه اش تی لیگو در شهر پولا- کرواسی زندگی می‌کنند. خانم لیگو آرایشگر است و با تکنیک آرایشی محبوب کیم کارداشیان یعنی کانتورینگ، توانست دوباره احساس زیبایی را به مادربزرگش برگرداند.


آرایش جالب و دیدنی مادربزرگ ۸۰ ساله

لیویا در یک خانه سالمندان زندگی می‌کند و پس از آنکه تی جادوی خود را روی او انجام داد و نتیجه را در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی با ۴۸۰۰۰ فالوئر به اشتراک گذاشت، توجه بسیار زیادی را جلب کرد.


آرایش جالب و دیدنی مادربزرگ ۸۰ ساله

در تصاویر قبل لیویا می‌توان مشاهده کرد به گزارش پرشین وی پوست وی دارای رنگدانه‌های قرمز است، ولی تی با کمک برنزر و کرم پودر‌هایی در سایه رنگ‌های تیره و همچنین پودر و روش آرایش کانتورینگ روی صورت مادربزرگش تغییرات شگرفی را ایجاد کرده است.


آرایش جالب و دیدنی مادربزرگ ۸۰ ساله

او همچنین از این روش برای برجسته‌تر کردن گونه‌ها و کوچکتر نشان دادن اجزای بزرگ صورت استفاده کرده و با کاربرد هایلایتر، کاملا صورت لیویا چشمگیر شده است و حالا لیویا در سن ۸۰ سالگی با دریافت واکنش‌های متفاوت از سراسر دنیا به نوعی تبدیل به ستاره شده است.

 

آرایش جالب و دیدنی مادربزرگ ۸۰ ساله

پرشین وی

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv