افسانه درمان کرونا با عالیجناب هویج + عکس
کد خبر: ۲۲۱۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 05    -    ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
bato-adv
bato-adv
اوایل شیوع کرونا، قیمت زنجبیل، سیر و چوب‌ دارچین سر به فلک گذاشت. به این دلیل که دهان به دهان چرخید که این گیاهان دارویی، اکسیر حیات‌بخش بیماران مبتلا به کروناست. کمی بعد از آن، ماجرا سر هر کیلو پرتقال، هر بسته ویتامین C و ... هم تکرار شد.

اوایل شیوع کرونا، قیمت زنجبیل، سیر و چوب‌ دارچین سر به فلک گذاشت. به این دلیل که دهان به دهان چرخید که این گیاهان دارویی، اکسیر حیات‌بخش بیماران مبتلا به کروناست. کمی بعد از آن، ماجرا سر هر کیلو پرتقال، هر بسته ویتامین C و ... هم تکرار شد. حالا نوبت هویج و سیب است. قیمت هر کیلو هویج از قیمت دلار و موز هم جلو زده و حالا قیمت سیب هم در حال جهش ناگهانی است اما واقعا هویج و سیب تا این اندازه در درمان کرونا یا جلوگیری از ابتلا به آن تاثیر دارند که قیمت هر کیلوگرم هویج به ۳۰ هزار تومان برسد؟!

افسانه درمان کرونا با عالیجناب هویج + عکس

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
آقای وزیر کشاورزی سابق در این شرایطی که رئیس جمهور سابق مدام گرا می داد که خزانه خالی است و پول برای واکسن هم نیست، یک روز هم دچار قحطی مرغ می شدیم یکر وز هم ذرت نایاب می شد یک روز هم سویا وارد نمی شد زحمت کشیدن موز و انبه برامون به وفور وارد کردن که الان دلالان محترم مشغول سریعا آب کردنش و پاک کردن آثار جِرم هستند.
خوبه یک بررسی بشه و اگر تضییع اموال عمومی شده رسیدگی بشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv