معرفی بهترین جنس دستگیره درب + عکس محصولات و قیمت
کد خبر: ۲۳۶۸۶۶
تاریخ انتشار: 2022 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
bato-adv
bato-adv

دستگیره ها را می توانید برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. دستگیره درب، دستگیره کمد و دستگیره کابینت از پرمصرف ترین محصولات در این زمینه می باشند. دستگیره ها نیز مانند سایر محصولات دارای مشخصات، مدل ها و جنس های مختلفی هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین جنس دستگیره درب آشنا سازیم.

دستگیره درب

دستگیره ها از یراق آلات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی می باشند. این محصولات می توانند هم روی کارایی درب ها و هم ظاهر آن ها تاثیر بگذارند. اکثر افراد در هنگام خرید دستگیره درب بیشتر به ظاهر آن ها توجه می کنند اما باید بدانید مساله مهم تر از زیبایی و ظاهر، کیفیت محصول می باشد. قیمت دستگیره درب هم یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید می باشد که با کیفیت و طراحی دستگیره ارتباط مستقیم دارد. یعنی هرچه دستگیره دارای کیفیت بالاتر و ظاهری شیک تر باشد به طبع قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. از انواع دستگیره درب که بسیار پر کاربرد می باشند می توان به دستگیره پلاک، دو تکه رزت، دستگیره در حیاط و دستگیره درب چوبی اشاره نمود. برای مشاهده محصولات دستگیره درب به سایت  یراق ابزار مراجعه کنید.

بهترین جنس دستگیره درب کدام است؟

متریال مورد استفاده برای ساخت دستگیره

دستگیره ها بسته به نوع متریال مورد استفاده برای ساخت دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. اگر بخواهیم دستگیره ها را بر حسب متریال دسته بندی نماییم از این محصولات می توان نام برد:

  • دستگیره برنجی
  • دستگیره در زاماک
  • دستگیره آلومینیومی
  • دستگیره استیل
  • دستگیره آهنی
  • برنز، چوبی و ...

بهترین جنس دستگیره درب کدام است؟

در ادامه شرح مختصری از هر یک از انواع دستگیره های نام برده شده در بالا را ارائه خواهیم داد اما اگر بخواهیم بهترین نوع دستگیره درب را به شما معرفی کنیم باید از دستگیره های زاماک نام ببریم. در هنگام خرید دستگیره در مهم ترین فاکتور کیفیت، زیبایی و قیمت است که بر حسب این فاکتورها دستگیره های زاماک بهترین محصولات به شمار می روند. کیفیت و مقاومت بالای محصولات، طراحی و آبکاری شیک و زیبا به همراه قیمت مناسب این مدل از دستگیره ها موجب افزایش فروش دستگیره های زاماک در بازار شده است. فروشگاه یراق ابزار از جمله فروشگاه هایی است که بهترین محصولات را در زمینه دستگیره درب عرضه می نماید. برای اطلاع از لیست قیمت دستگیره درب با یراق ابزار تماس بگیرید.

دستگیره برنجی

دستگیره هایی که از برنج ساخته شده اند از گران ترین، مقاوم ترین و شیک ترین محصولات به شمار می روند. اما قیمت بالای این محصولات موجب شده است که در میان خریداران محبوبیت بالایی نداشته باشند و فقط قشر خاصی از جامعه تمایل به خرید این محصولات دارند.

دستگیره زاماک

محبوب ترین مدل دستگیره درب موجود در بازار از جنس زاماک می باشد. همانطور که اشاره شد دستگیره های ساخته شده از آلیاژ برنج بسیار گران هستند و دستگیره های زاماک جایگزین بسیار مناسبی برای آن ها خواهند بود. کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی شیک موجب افزایش فروش این دستگیره ها در بازار شده است. همچنین دستگیره های زاماک را می توان در آب و هوای شرجی و یا به عنوان دستگیره سرویس و حمام مورد استفاده قرار دهید زیرا این محصولات در مقابل زنگ زدگی و تغییر رنگ بسیار مقاوم هستند. دستگیره های زاماک دارای آبکاری بسیار شیک هستند و محصولات این دسته دارای درخشندگی و زیبایی خاص می باشند.

قیمت دستگیره درب

دستگیره آلومینیومی

دستگیره های آلومینیومی دارای قیمت پایین ترین نسبت به دو محصول قبلی هستند اما به طبع دارای کیفیت محصولات زاماک نیز نیستند. این دستگیره ها درخشندگی کمتری دارند و به دلیل خاصیت آلومینیوم در دراز مدت با باز و بسته نمودن درب دچار خوردگی می شوند. امری که در دستگیره های زاماک و برنجی هرگز اتفاق نمی یفتد. این محصولات بسیار سبک هستند و قابل رنگ شدن می باشند. ماندگاری بالا و قابلیت بازیافت از مهم ترین مشخصات این محصولات به شمار می رود. 

دستگیره آهنی

دستگیره های آهنی دارای قیمت بسیار مناسبی هستند اما نکته ای که باید در استفاده از آن ها رعایت نمایید این است که نباید به عنوان دستگیره سرویس مورد استفاده قرار گیرند و یا در مناطق با آب و هوای شرجی نصب شوند. در برخی موارد برای کاهش قیمت دستگیره های زاماک، پلاک دستگیره را از آهن و دسته را از زاماک می سازند. که این محصولات نیز باید در محیط هایی بدور از رطوبت نصب و مورد استفاده قرار گیرند.

جدول مقایسه دستگیره ها بر حسب متریال

در این جدول مشخصات انواع دستگیره آورده شده است:

جنس دستگیره مزایا معایب
برنج مقامت بالا، کیفیت عالی، آبکاری براق قیمت بسیار بالا
زاماک مقاومت و کیفیت بالا، آبکاری شیک، قیمت مناسب  
آلومینیوم وزن سبک، قیمت ارزان کیفیت نامطلوب
آهن قیمت ارزان زنگ زدگی

انواع دستگیره از لحاظ کاربرد

دستگیره ها برای کاربردهای مختلف بر روی انواع درب ساختمانی نصب می شوند. از انواع دستگیره می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. دستگیره درب چوبی و اتاقی
  2. دستگیره درب ورودی و درب حیاط
  3. دستگیره کمد و کابینت

کاربرد دستگیره درب چوبی چیست؟

این محصولات عمدتا برای نصب بر روی انواع درب داخلی و درب اتاقی طراحی شده اند و باید توجه نمایید که برای درب سرویس بهداشتی حتما از محصولات زاماک تهیه نمایید تا دچار زنگ زدگی و تغییر شکل نشوند. دستگیره های درب اتاق در دو مدل دستگیره پلاک و دستگیره رزت دو تکه در بازار موجود می باشند. اگر به دنبال یک دستگیره مدرن و شیک برای ساختمان خود هستید بهترین گزینه برای شما دستگیره های رزت دو تکه می باشد. این مدل از محصولات از طراحی های جدید هستند و بر خلاف ظاهر ظریفشان از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. قیمت دستگیره درب چوبی دو تکه تفاوت چندانی با دستگیره های پلاک ندارد و بسته به نوع متریال مورد استفاده برای ساخت و طراحی قیمت گذاری می شوند.

دستگیره درب حیاط

دستگیره های حیاطی معمولا دارای سایز بزرگ تر و مقاومت بالاتری نسبت به محصولاتی هستند که در داخل ساختمان نصب می شوند. متریال زاماک در میان دستگیره های حیاطی نیز محبوب ترین و مقاوم ترین متریال برای ساخت است. برخی از مدل های دستگیره های مورد استفاده در درب آهنی حیاط را می توانید بر روی انواع درب چوبی لابی نیز نصب نمایید. زیبایی و طراحی شیک دستگیره درب حیاط بر روی نمای کلی ساختمان شما تاثیر بسزایی دارد. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصولات می توان به جنس، طراحی و ابعاد دستگیره اشاره نمود و از مدل های مختلف دستگیره درب حیاط می توان به دستگیره های فلزی، استیل، میله ای و گرد اشاره نمود. دستگیره درب ورودی آهنی باید با توجه به نوع کاربری آن دارای مقاومت بالایی باشد و به خوبی بر روی درب نصب شود در غیر این صورت با کوچکترین ضربه دچار شکستگی می شود. نصب این محصولات بسیار آسان است و می توانید با استفاده از پیچ های موجود در جعبه محصولات آن ها را بر روی درب نصب نمایید.

مرکز فروش دستگیره درب در تهران

مرکز فروش دستگیره درب در تهران

اگر به دنبال مرکز فروش و بورس دستگیره و یا سایر یراق آلات درب و کابینت در تهران هستید به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه یراق ابزار دیدن بفرمایید. این مجموعه با عرضه بهترین یراق آلات از برترین برندهای بازار به یکی از مراکز مورد اعتماد خریداران تبدیل شده است. عرضه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب، امکان فروش اینترنتی محصولات و تضمین کیفیت و قیمت از دلایل محبوبیت این مرکز پخش می باشد.  https://yaraghabzar.com/    09126007011

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv