گاف بنر شهرداری مشهد سوژه شد
کد خبر: ۲۴۸۲۶۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
شهرداری مشهد با نصب تعداد کثیری بنر در سراسر شهر، خواستار صرفه جویی مردم در مصرف آب شد.

شهرداری مشهد با نصب تعداد کثیری بنر در سراسر شهر، خواستار صرفه جویی مردم در مصرف آب شد.

در این بنر، از مردم خواسته شده است که از آب به عنوان جارو استفاده نشود اما گاف ماجرا این جاست که به جای آب، روی جارو ضربدر زده شده است!

 

گاف بنر شهرداری مشهد سوژه شد

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
20
حیف نون!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
البته برای تابیها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
3
8
ولی قسمت جالب قضیه اینه که با این گاف این تبلیغ وایرال میشه و موضوع صرفه جویی در مصرف آب بیشتر توی دید میاد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
گاف نیست این جماعت چپ فکر هستند. برای آدمهای کم شواد تصویر گذاشته و نوشته آب جارو نیست. شمایی که برای خودت تفسیر می کنی و غلط در میاد مشکل شماست
علی زمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
3
3
درست گفته آب جارو نیست و برای همین روی جارو ضربدر زده
در حقیقت این جمله رو با رسم شکل هم اورده
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
3
البته که منظور رو بد میرسونه ولی مفهموش طبق اون نوشته درسته، یعنی آب ( بالایی)، جارو ( پایینی) نیست ( روش ضربدر)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
2
نوشته آب جارو نیست یعنی نکته اصلی ارزش آبه پس نباید بجای جارو استفاده بشه و خط کشیدن روی جارو درست تر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
3
6
گاف رو شما دادین منظورش رو نفهمیدین
روی جارو علامت رده و نوشته جارو نیست. و کاملا هم درسته شما اگر برعکس میفهمین که جارو استفاده نکنید مشکل از خودتونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
1
درسته تصویر و واقعا همین چند روز پیش فردی چندتا دونه برگ رو با آب پرفشار شلنگ جمع می کرد. ای کاش درک می کرد برای همین آب کودکان بلوچستان میمیرن.
فرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
سلام اولاً اگرسواددرستی داشته باشیدبامتن نوشته تصویرهم مناسبه وحتی اگرهم ازدیدگاه شماایرادداره اولاًمشکل ازشهرداری نیست ثانیاًنشان ازضعف درک بیننده است چنین برداشتی ثالثاً اگرانصاف داشته باشیم نگاهی هم به خدمات وسیع وگسترده شهرداری بیندازیدبدنیست شهربزرگی مثل مشهدکه پذیرای میلیونهامسافراست فقط نظافت شهری آن کارهرکسی نیست به شهرهای دیگرسفرکنیدتامتوجه این خدمات شهرداری مشهدگردیدفقط انصاف رارعایت کنید
سید حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
وقتی با پارتی استخدام بشوی ،همینه دیگه. پیاده روی ادارات تا حالا دیده اید ؟؟ حق دیگران ضایع میشود
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
این حجم بنر در مناسبت ها در وسعت و تعداد برای شهرداری و بالتبع مردم هزینه بسیار زیادی را خواهد داشت پس عاقلانه است که در طراحی و محتوای آن دقت و وسواس زیادی صورت بگیرد . به نظر من متأسفانه شهرداری مشهد در طراحی بنرهای محرم کوتاهی کرده است. در تمامی بنرها جمله ی " نجات اهل عالم با حسین ع است" به طور یکسان و تکراری قید شده است. این جمله کاملا" درست و زیباست ولی در کنار تصویر یک فردی که مثلا" چای در سینی گذاشته یا در حال دادن شربت و شله زرد است چه معنایی دارد؟
آیا امکان چاپ جملات مفهمومی دیگر با تصاویر تاثیرگذار وجود نداشت؟
و آیا بهتر نیست شهرداری مشهد این فضاهای تبلیغاتی را در اختیار هیأت های مذهبی بگذارد که در کنار معرفی و اعلام زمان و مکان مراسم هیأت خود، طراحی آن را خودشان انجام بدهند و در نهایت فرهنگی شهرداری یک نظراتی به محتوای طرح ها داشته باشد. در این صورت نه تنها هزینه ی سنگینی برای شهرداری بار نخواهد شد که با یک مدیریت و مهندسی صحیح تنوع و کیفیت تبلیغات مناسبت های مذهبی در بیلبوردهای شهری قطعا" افزایش خواهد یافت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار