سلام اولاً اگرسواددرستی داشته باشیدبامتن نوشته تصویرهم مناسبه وحتی اگرهم ازدیدگاه شماایرادداره اولاًمشکل ازشهرداری نیست ثانیاًنشان ازضعف درک بیننده است چنین برداشتی ثالثاً اگرانصاف داشته باشیم نگاهی هم به خدمات وسیع وگسترده شهرداری بیندازیدبدنیست شهربزرگی مثل مشهدکه پذیرای میلیونهامسافراست فقط نظافت شهری آن کارهرکسی نیست به شهرهای دیگرسفرکنیدتامتوجه این خدمات شهرداری مشهدگردیدفقط انصاف رارعایت کنید
این حجم بنر در مناسبت ها در وسعت و تعداد برای شهرداری و بالتبع مردم هزینه بسیار زیادی را خواهد داشت پس عاقلانه است که در طراحی و محتوای آن دقت و وسواس زیادی صورت بگیرد . به نظر من متأسفانه شهرداری مشهد در طراحی بنرهای محرم کوتاهی کرده است. در تمامی بنرها جمله ی " نجات اهل عالم با حسین ع است" به طور یکسان و تکراری قید شده است. این جمله کاملا" درست و زیباست ولی در کنار تصویر یک فردی که مثلا" چای در سینی گذاشته یا در حال دادن شربت و شله زرد است چه معنایی دارد؟
آیا امکان چاپ جملات مفهمومی دیگر با تصاویر تاثیرگذار وجود نداشت؟
و آیا بهتر نیست شهرداری مشهد این فضاهای تبلیغاتی را در اختیار هیأت های مذهبی بگذارد که در کنار معرفی و اعلام زمان و مکان مراسم هیأت خود، طراحی آن را خودشان انجام بدهند و در نهایت فرهنگی شهرداری یک نظراتی به محتوای طرح ها داشته باشد. در این صورت نه تنها هزینه ی سنگینی برای شهرداری بار نخواهد شد که با یک مدیریت و مهندسی صحیح تنوع و کیفیت تبلیغات مناسبت های مذهبی در بیلبوردهای شهری قطعا" افزایش خواهد یافت
در حقیقت این جمله رو با رسم شکل هم اورده
روی جارو علامت رده و نوشته جارو نیست. و کاملا هم درسته شما اگر برعکس میفهمین که جارو استفاده نکنید مشکل از خودتونه
آیا امکان چاپ جملات مفهمومی دیگر با تصاویر تاثیرگذار وجود نداشت؟
و آیا بهتر نیست شهرداری مشهد این فضاهای تبلیغاتی را در اختیار هیأت های مذهبی بگذارد که در کنار معرفی و اعلام زمان و مکان مراسم هیأت خود، طراحی آن را خودشان انجام بدهند و در نهایت فرهنگی شهرداری یک نظراتی به محتوای طرح ها داشته باشد. در این صورت نه تنها هزینه ی سنگینی برای شهرداری بار نخواهد شد که با یک مدیریت و مهندسی صحیح تنوع و کیفیت تبلیغات مناسبت های مذهبی در بیلبوردهای شهری قطعا" افزایش خواهد یافت