قتل جوان دستفروش به‌دست قاتل نقابدار
کد خبر: ۲۵۵۰۲
تاریخ انتشار: 2016 January 25    -    ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
bato-adv
bato-adv
ساعت 22جمعه تلفن قاضي سيدسجاد منافي‌آذر به‌صدا درآمد تا مأموران پليس گزارش يك جنايت در حوالي نعمت‌آباد را به وي اعلام كنند.
قرباني جنايت مردي 32ساله بود كه هنگام انتقال به بيمارستان به‌دليل شدت جراحات جان خود را ازدست داده بود. در چنين شرايطي بازپرس جنايي به همراه تيم تجسس پليس آگاهي راهي محل حادثه شدند تا به تحقيق در اين خصوص بپردازند. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد مقتول، دستفروشي مي‌كرد كه چند ساعت قبل از مرگ با تماس همسرش به خانه رفته بود.

همسر وي ادامه ماجرا را چنين تعريف مي‌كند: هوا تاريك شده و در خانه‌ام بودم كه ناگهان صداي خش‌خش از حياط خانه قديمي‌مان شنيدم. خيلي ترسيدم. چندبار از پنجره حياط را نگاه كردم و سايه‌اي ديدم. وحشت كردم و احتمال دادم كه سارقي وارد خانه شده است. همان لحظه از ترسم تلفن را برداشتم و به شوهرم اطلاع دادم.

او پس از دقايقي خود را به خانه رساند اما تا در را باز كرد مردي نقابدار با چاقو چند ضربه به شوهرم زد و فرار كرد. همسايه‌ها نيز گفته‌هاي اين زن را تأييد مي‌كردند و مي‌گفتند كه مردي نقابدار را هنگام فرار در كوچه ديده‌اند اما هيچ‌كس نمي‌دانست ماجرا از چه قرار است و قاتل با چه انگيزه‌اي وارد حياط خانه قديمي شده بود.

هم‌اكنون تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران با دستور قاضي جنايي، تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري قاتل نقابدار شروع كرده‌اند تا معماي اين پرونده جنايي افشا شود.
همشهري
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv