سه کشتی‌گیر ایرانی با پرچم دیگر کشورها در جهانی
کد خبر: ۲۵۶۳۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
سه کشتی گیر ایرانی الاصل با پرچم دیگر کشورها در مسابقات جهانی فرانسه به روی تشک می روند.

مسابقات جهانی کشتی فرنگی در حالی از روز گذشته آغاز شده که نمایندگان ایران در چهار وزن نخست، درخششی نداشتند و تنها ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم به جدول شانس مجدد راه یافت.

 
 

نکته جالب درباره این دوره از مسابقات، این است که سه فرنگی کار ایرانی الاصل، با پرچم دیگر کشورها در این مسابقات حضور دارند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، علی ارسلان که سال گذشته در اعتراض به سیاست های بنا به تابعیت صربستان درآمد، روز گذشته عملکردی درخشان داشت و با شکست همه رقبا به فینال رسید تا امشب به دنبال کسب طلای جهان باشد.

همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم، عبدالمحمد پاپی، رقیب سابق حمید سوریان که در سال های گذشته در آلمان کشتی می گرفت، با پرچم این کشور به روی تشک می رود که احتمال رویارویی او و علیرضا نجاتی، نماینده ایران در این وزن وجود دارد.

صباح شریعتی هم دیگر کشتی گیری است که ضلع سوم ایرانی های حاضر در جهانی را تکمیل می کند که با پرچم کشوری دیگر مسابقه می دهند. این سنگین وزن نام آشنا که برای آذربایجان کشتی می گیرد، در المپیک ریو به برنز رسید و چندی پیش برنز بازی های کشورهای اسلامی را هم به دست آورد تا با آمادگی مناسبی به مسابقات جهانی بیاید و به دنبال کسب اولین مدال خود از این کارزار باشد.

جی‌پلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
1
همه رو تارو مار کردین ، اونهاییکه مانده اند راه به جایی ندارند وگرنه خیلیها نمیخواهندکه اینجا باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
0
ماشاله به درايت مديران مملكتم . راستي چند تا پزشك مهاجرت كرده بودند . حيف از سرمايه هايي كه اينگونه سوخت ميشوند با ندانم كاري
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار