اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی درتهران با 1سال ضمانت کتبی
کد خبر: ۲۵۹۹۴۲
تاریخ انتشار: 2022 October 19    -    ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
bato-adv
bato-adv

متخصص تعمیر ماشین لباسشویی

در صورتی که عملکرد ماشین لباسشویی ‌تان به هر دلیلی دچار اختلال شده است تعمیر آن را به تکنسین‌ های مجرب و متخصصی که آموزش دیده هستند و تجربه کافی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی دارند بسپارید، این کار علاوه بر رفع مشکل لباسشویی‌ تان به افزایش طول عمر و بهبود عملکرد دستگاه تان کمک می ‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی توسط تکنسین‌ های مجرب و متخصص در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران در محل با استفاده از تجهیزات و ابزار آلات تخصصی و پیشرفته انجام می‌ شود.

تعمیرگاه لوازم خانگی معتبر در تهران

موسسه دکتر آچار با آدرس drachar.com تعمیرگاه لوازم خانگی معتبر در تهران است که دارای گواهی ‌های معتبر از اتحادیه تعمیرکاران در تهران و تحت نظارت سازمان اصناف ایران است، تکنسین‌ های این مرکز در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با بالا ترین سرعت به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی می ‌پردازند.

تعمیر ماشین لباسشویی

خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر لباسشویی توسط تکنسین‌ ها

  1. نصب ماشین لباسشویی
  2. سرویس ماشین لباسشویی
  3. بررسی و رفع ارورهای لباسشویی
  4. تعویض قطعات معیوب ماشین لباسشویی

نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی

دکتر آچار به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی در تهران دارای مزایا و تعهداتی همچون خدمات پس از فروش لباسشویی است که می ‌توانید با سپردن ماشین لباسشویی خود به این مجموعه از این مزایا بهره مند شوید.

سرویس ماشین لباسشویی در منزل

سرویس ماشین لباسشویی از جمله اقدامات مهم و ضروری در مراقبت از ماشین لباسشویی است که باید توسط سرویس کاران مجرب انجام شود تا بهترین تأثیرات را داشته باشد سرویس ماشین لباسشویی علاوه بر اینکه موجب بهبود عملکرد دستگاه می ‌شود، به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی نیز کمک می‌ کند.

سرویس ماشین لباسشویی به صورت مداوم و مرتب از نیاز این دستگاه به بررسی مداوم می‌ کاهد و در هزینه‌ های تان نیز صرفه جویی خواهد کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

دکتر آچار موسسه مجاز و معتبر تعمیر لوازم خانگی در تهران است که از طریق همکاری با کادری مجرب به ارائه خدمات تخصصی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرماشین لباسشویی در انواع برند ها و مدل‌ ها می‌ پردازد.

این موسسه در تمامی مناطق 22 گانه تهران در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می ‌پردازد.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

ماشین لباسشویی از لوازم خانگی سنگین است که حمل و نقل آن به تعمیرگاه کار بسیار سختی است، انتقال ماشین لباسشویی از منزل به تعمیرگاه لوازم خانگی نیاز به صرف هزینه و صرف زمان زیادی دارد، در نتیجه تکنسین‌ های شرکت دکتر آچار جهت آسودگی خاطر مشتریان اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی در محل می‌ کنند.

امکان نظارت مستقیم مشتری بر عملکرد تکنسین نیز از این طریق وجود دارد.

تعمیر لباسشویی

نحوه درخواست تکنسین از شرکت تعمیر لباسشویی

جهت ثبت تعمیرات ماشین لباسشویی و درخواست تکنسین از این مجموعه هم می ‌توانید با شماره‌ های درج شده در صفحه تماس بگیرید و هم امکان ثبت درخواست از طریق سایت دکتر آچار وجود دارد.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

  1. ماشین لباسشویی روشن نمی ‌شود.
  2. ماشین لباسشویی کار نمی‌ کند.
  3. آب وارد ماشین لباسشویی نمی‌ شود.
  4. آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی ‌شود.
  5. ماشین لباسشویی در حین شستشو لرزش دارد.
  6. ماشین لباسشویی سر و صدای زیادی دارد.
  7. لباس ‌ها بعد از شستشو در لباسشویی تمیز نمی ‌شوند.
  8. دور خشک کن ماشین لباسشویی کار نمی ‌کند.
  9. ماشین لباسشویی نشتی و آبریزش دارد.
  10. درب ماشین لباسشویی قفل شده است.

اعزام فوری تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعدد شعبات تعمیرگاه دکتر آچار در تهران باعث اعزام فوری تعمیرکار ماشین لباسشویی در زمان مقرری که توسط مشتری تعیین شده می‌ شود، با این امکان نیازی به صرف زمان زیادی وجود ندارد و خدمات در کوتاه ‌ترین زمان ممکن ارائه می ‌شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی بهتر است یا تعویض قطعات آن؟

اولویت تکنسین‌ های مرکز دکتر آچار تعمیر قطعات معیوب ماشین لباسشویی است، در صورتی که تعمیر قطعات آسیب دیده امکان پذیر نباشد و یا تعویض آن بهتر از تعمیر قطعه باشد تکنسین با رضایت مشتری اقدام به تعویض قطعه معیوب می ‌کند.

قطعات را خودمان تهیه کنیم یا تکنسین‌ ها؟

پیشنهاد می‌ کنیم در صورت نیاز لباسشویی ‌تان به تعویض قطعات، تهیه آن ‌ها را به تکنسین‌ های مرکز دکتر آچار بسپارید، امکان تهیه قطعات توسط مشتریان وجود دارد اما باید بدانید کلیه قطعاتی که توسط تکنسین‌ های تهیه می‌شوند اصل و اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند.

قطعاتی که توسط تکنسین های مرکز تهیه می شوند دارای 1 سال گارانتی هستند اما قطعاتی که توسط مشتریان تهیه می شوند هیچ گونه ضمانتی ندارند.

تماس با کارشناسان مرکز تعمیرات لباسشویی

پیش از درخواست تکنسین از مجموعه دکتر آچار به صورت تلفنی با کارشناسان مرکز در ارتباط باشید تا در صورت امکان خودتان به بر طرف کردن مشکل و ارور لباسشویی تان بپردازید، در صورتی که بر طرف کردن مشکل توسط خودتان امکان پذیر نباشد و نیاز به دانش و تخصص تکنسین داشته باشید با شماره‌ های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که از تکنسین‌ های اعزام شده رضایت نداشته باشم چه باید کرد؟

یکی از مهم‌ ترین اهداف مجموعه دکتر آچار رضایت خاطر مشتریان گرامی است، در صورتی که به هر دلیلی از تکنسین اعزامی رضایت کافی نداشته باشید و یا نقدی بر فعالیت‌ های او دارید می‌ توانید با تیم پشتیبانی مرکز در تماس باشید تا مشکل در کوتاه‌ ترین زمان بر طرف شود.

تعمیرات لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت نامه کتبی

کلیه خدماتی که توسط تکنسین‌ های این مرکز تعمیرگاهی انجام می‌ شود دارای گارانتی 12 ماهه است، ضمانت نامه کتبی 1 ساله پس از ارائه خدمات توسط تکنسین‌ ها به مشتریان گرامی تقدیم می‌ شود.

گارانتی 1 ساله داشتن به این معنی است که در صورت بروز خطای مجدد پس از تعمیرات توسط تکنسین ‌های این مرکز، تکنسین موظف است که مشکل را بدون دریافت هزینه مجدد برطرف کند.

هزینه تعمیرات لباسشویی

با توجه به وضعیت معیشتی افراد و مشکلات اقتصادی موجود در کشور تمامی هزینه ‌های تعمیرات در این مرکز مطابق با نرخ اتحادیه محاسبه شده و کاملاً منصفانه هستند، در نهایت در انتهای کار فاکتور رسمی همراه با ضمانت نامه کتبی تقدیم مشتریان گرامی می ‌شود.

 

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv