اعتراف عجیب سلبریتی معروف
کد خبر: ۲۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: 2022 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
پل نیومن اعتراف کرده است که جیمز دین در صورتی که در یک سانحه رانندگی کشته نمی‌شد می‌توانست بازیگری او را تحت‌الشعاع قرار دهد. عقاید نیومن پیرامون کارنامه خودش در کتابی موسوم به «زندگی غیرمعمول یک مرد معمولی» که ۲۷ اکتبر منتشر خواهد شد فاش شده است.

«تابناک با تو» - پل نیومن اعتراف کرده است که جیمز دین در صورتی که در یک سانحه رانندگی کشته نمی‌شد می‌توانست بازیگری او را تحت‌الشعاع قرار دهد. عقاید نیومن پیرامون کارنامه خودش در کتابی موسوم به «زندگی غیرمعمول یک مرد معمولی» که ۲۷ اکتبر منتشر خواهد شد فاش شده است.

اعتراف عجیب سلبریتی معروف

نیومن که در سال ۲۰۰۸ درگذشت در بخشی از این کتاب می‌گوید: «می‌دانم افرادی شهرت من در بازیگری را به مرگ جیمی نسبت می‌دهند. بله، عناصری از بخت‌یاری وجود دارد – و بسیاری از موفقیت‌های من به آنچه اسمش را «بخت نیومن» می‌گذارم مرتبط است.»

نیومن در سریال درام «مبارز» (The Battler) جانشین دین شد که در سال ۱۹۵۵ در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد در حالی که تنها دو هفته از فیلمبرداری پروژه می‌گذشت. نیومن پیش از این حادثه قرار بود یکی از نقش‌های مکمل را بازی کند.

او به یاد می‌آورد: «در طول یک اجرای زنده ۶ دقیقه‌ای شخصیت من باید از یک مرد کتک‌خورده به مردی خوش‌قیافه و دوباره به کتک‌خورده تبدیل می‌شد؛ با سرعتی باورنکردنی گریم را به صورت من می‌چسباندند و برمی‌داشتند.»

نیومن در فیلم بیوگرافی «یکی آن بالا من را دوست دارد» (Somebody Up There Likes Me) در سال ۱۹۵۶ نیز جانشین دین شده بود. او می‌گوید: «این شایعه شنیده می‌شد که آن فیلم قرار بود پروژه بعدی جیمی دین باشد، اما مرگ ناگهانی او طبیعتاً برنامه‌ها را تغییر داد، شاید بر اساس اینکه از عهده سریال «مبارز» برآمدم.»

نیومن در سال‌های بعد با فیلم‌هایی، چون «قمارباز» (The Hustler)، «بوچ کسیدی و ساندنس کید» (Butch Cassidy and the Sundance Kid) و «رنگ پول» (The Color of Money) به یکی از نماد‌های هالیوود تبدیل شد.

نیومن می‌گوید: «بخت نیومن در سال ۱۹۲۵ شروع شد وقتی که در آمریکا سفیدپوست متولد شدم. ظاهر و قیافه بخت‌یاری دوم من بود. مهارت‌های شناختی در نوآوری بخت‌یاری سوم من است؛ و بخت غلبه بر این حقیقت که مردم همیشه در مورد من می‌گفتند: «او دوست‌داشتنی نیست؟!» یا «جذاب نیست؟!» با علم به اینکه قرار نیست فقط با چنین حرف‌هایی در بازیگری دوام بیاورید.»

خاطرات نیومن توسط خانواده او در یک زیرزمین کشف شد و ۱۴ سال پس از مرگ او منتشر می‌شود. او در این کتاب درباره دوران سخت کودکی، ناکامی او در برقراری رابطه با زنان، فیلم‌هایش و داستان عاشقانه‌اش با «جوان وودوارد» می‌گوید.

 ۳۰نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار