فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
کد خبر: ۳۱۲۱۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2024 April 30    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
bato-adv
bato-adv
 شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد.
 شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد. سپس پدر دختر فوت شده با مراجعه به دادسرای جنایی از میزبان دخترش شکایت کرد. مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دخترم همراه نامزدش به مهمانی رفته بود و تا جایی که به من گفتند در آن مهمانی حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان فوت کرد.
 
در پی این شکایت میزبان مورد تحقیق قرار گرفت و او هم گفته‌های پدر دختر فوت شده را تایید کرد و گفت: او با نامزدش به مهمانی که میزبانش من بودم آمده بود که حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا بود که فوت کرد.
 
پس از آن نامزد این دختر مورد تحقیق قرار گرفت و او هم با تایید گفته‌های دو نفر قبل ادامه داد: تا جایی که می‌دانم حال نامزدم خراب شد و او را به بیمارستان بردند اما بعد از آن دیگر خبر ندارم چه شد و بعد از مدتی خبر دار شدم که او فوت شده است. من یا میزبان در مرگ او نقشی نداشتیم.
 
سایت جنایی
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
30
6
نتیجه زن زندگی آزادی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دهه 60 و 70 و 80 و 90 هم همین داستان ها رو داشتیم بنابراین ربطش نده به زن زندگی آزادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
21
11
اسم دوست دختر شده نامزد ؟؟ خلاف شرع کرده با نامحرم رفته پارتی و احتمالا چیزی مصرف کرده رفته به دیار مکافات و الان داره جواب کارش رو میده .
طرف اگه واقعا نامزدش بود که نمیداد دیگران نامزدش رو برسونن بیمارستان !
با بازی کردن با کلمات سعی نکنید قبح گناه و معصیت را بشکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv