خواننده زن ۷۶ساله رابطه جدید خود را علنی کرد
کد خبر: ۲۶۱۸۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 08    -    ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
شِر (Cher) یکی از شناخته شده ترین چهره های موسیقی در توییترش رابطه خود را با الکساندر ادواردز، تهیه‌کننده موسیقی تأیید کرد و عکسی از او را در کنار یک ایموجی قلب به اشتراک گذاشت.

 شِر (Cher) یکی از شناخته شده ترین چهره های موسیقی در توییترش رابطه خود را با الکساندر ادواردز، تهیه‌کننده موسیقی تأیید کرد و عکسی از او را در کنار یک ایموجی قلب به اشتراک گذاشت. شِر ۷۶ ساله گفته است که الکساندر ادواردز ۳۶ ساله‌ با او مثل یک ملکه رفتار می‌کند.

 

 

 

خواننده زن ۷۶ساله رابطه جدید خود را علنی کرد

این خواننده که قبلاً الکساندر را به خانواده خود معرفی کرده است، با کم اهمیت دانستن فاصله سنی ۴۰ ساله اش با الکساندر ادواردز گفت: «عشق حساب و کتاب ندارد.» او اضافه کرد که آنها اولین بار در هفته مد پاریس در ماه گذشته با هم آشنا شدند.

 

 

شِر در پاسخ به ترول ها نوشت: «من از خودمان دفاع نمی کنم. بدخواهان همیشه چیزی برای متنفر شدن دارند… برایشان مهم نیست که خوشحالیم و کسی را اذیت نمی کنیم.»

خواننده زن ۷۶ساله رابطه جدید خود را علنی کرد

الکساندر بیشتر به خاطر رابطه اش با امبر رُز ۳۹ ساله، شریک زندگی سابق کانیه وست، شناخته می شد که با هم یک پسر سه ساله به نام اسلش الکتریک الکساندر ادواردز دارند. امبر در ماه آگوست، الکساندر را متهم کرد که با ۱۲ فرد مختلف رابطه داشته است. الکساندر بعدتر در شبکه های اجتماعی به خیانتش اعتراف کرد. با این حال، شِر نگرانی‌های طرفداران را نادیده گرفت و گفت: «من عاشق هستم، ولی کور نشده ام.»

بیوگرافی الکساندر ادواردز

 

 

خواننده زن ۷۶ساله رابطه جدید خود را علنی کرد

الکساندر ادواردز و امبر رُز

 

 

الکساندر اهل اوکلند کالیفرنیاست و در سال ۱۹۸۶ به دنیا آمده است. او معاون بخش هنرمندان و رپرتوار شرکت موسیقی «دِف جَم» (Def Jam) است که با هنرمندانی مانند دی اِم ایکس، تو چِینز، جاستین بیبر، ریحانا و ژنه آیکو کار می کند. الکساندر پیش از این یک بار در قسمتی از مجموعه «همراه با کارداشیان‌ها» دیده شده است.

روابط عاشقانه شِر

 

 

خواننده زن ۷۶ساله رابطه جدید خود را علنی کرد

شِر و سانی بونو

 

 

شِر دو بار طلاق گرفته است و پسری ۵۳ ساله به نام چز بونو از همسر سابقش سانی بونو دارد که در سال ۱۹۹۸ در سن ۶۲ سالگی بر اثر جراحات ناشی از برخورد با درخت هنگام اسکی درگذشت.

خواننده زن ۷۶ساله رابطه جدید خود را علنی کرد

شِر و گِرِگ آلمن

او بعداً از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۸ با خواننده فقید گِرِگ آلمن ازدواج کرد که در سال ۲۰۱۷ در سن ۶۹ سالگی درگذشت. شِر و گِرِگ، صاحب یک پسر به نام الیجا بلو آلمن شدند که اکنون ۴۶ سال دارد.

 

 

خواننده زن ۷۶ساله رابطه جدید خود را علنی کرد

شِر قبلاً گفته بود که با مردان جوان‌تر از خودش وارد رابطه می شود. پیش از این او با ران زیمرمن که ۱۲ سال از او کوچکتر بود در ارتباط بود. پس از آن در سن ۳۸ سالگی با تام کروز ۲۳ ساله رابطه داشت. ریچی سامبورا هم یکی دیگر از هنرمندانی است که با وجود اختلاف سنی ۱۳ سال با شِر رابطه داشته است.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
14
5
رابطه بعدی عزارییل
پاسخ ها
مهدی
| |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
نه احتمالا بعد از کور شدن چشم چند تا حسود بعدی یک پسر جوان تر هست. نمیدونم این حجم از نفرت نسبت به خوشبختی دیگران از کجا میاد.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
3
7
من موندم چرا تابناک داره این اخبار بی ارزش و غیراخلاقی را ترویج می ده چه اهمیتی داره و چه ارزشی داره ما وقتمان را برای خوندن این چرندیات بذاریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار