دلیلِ عجیب برای اخراج چهار زن از شورای شهر تهران
کد خبر: ۲۶۶۰۰۶
تاریخ انتشار: 2022 December 20    -    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
روابط عمومی شورای شهر: از ۲۲ معاون برنامه‌ریزی، ۴ تن آن‌ها خانم بود و ما افتخار می‌کردیم که از بانوان انتخاب کردیم. حالا ۳ تن از آن‌ها برکنار شده‌اند چون شهردار منطقه گفته حوصله زن جماعت را ندارم و نمی‌خواهم با آن‌ها کار کنم! «الجارُ ثُمَّ الدّارُ»

 امانی (روابط عمومی شورای شهر) با بیان اینکه سیل جابه‌جایی مدیران شهرداری رخ داده است نوشت: از ۲۲ معاون برنامه‌ریزی، ۴ تن آن‌ها خانم بود و ما افتخار می‌کردیم که از بانوان انتخاب کردیم. حالا ۳ تن از آن‌ها برکنار شده‌اند چون شهردار منطقه گفته حوصله زن جماعت را ندارم و نمی‌خواهم با آن‌ها کار کنم! «الجارُ ثُمَّ الدّارُ» آقایان! باید بدنه شهرداری مبارزه با فساد را احساس کند تا مردم هم باور کنند.

 

 
 

دلیلِ عجیب برای اخراج چهار زن از شورای شهر تهران

او ادامه داد: بنده در صحن شورا تذکر دادم؛ انتصاب بسیاری از مدیران عامل خلاف قانون است، اساسنامه سازمان‌های مستقل شهرداری مصوبه سال 93 تا زمانی که قانون جدید نیامده باید اجرا شود. مدیرعامل یا باید 8 سال سابقه خدمت قراردادی داشته باشد و یا کارمند رسمی باشد، این موضوع نه تنها رعایت نشد بلکه بعد از یکسال همه احکام دوباره تایید شد. من اما وظیفه‌ام را انجام دادم و در پیشگاه خداوند راضی‌ام. در جایی که برای این صندلی بنده خون ۷۲ شهید ریخته شده از جمله برادر خودم؛ آمده‌ام که از قانون دفاع کنم نه خلاف قانون.

نماینده شورا در کمیسیون ماده 100 اضافه کرد: در کمیسیون ماده 100 با حضور نمایندگان شهرداری و قوه قضاییه، فرد دست روی قرآن می‌گذارد که در شهرداری به او گفته‌اند اگر یک میلیارد بدهد، پرونده‌اش به کمیسیون ماده 100 نمی‌رود! من چگونه بگویم در شهرداری فساد نیست؟ باید سرم را پایین بندازم و خجالت بکشم.

امانی خطاب به گودرزی گفت: خیلی از موضوعاتی که شما گفتید وظایف ذاتی شهرداری است. مرکز حقوقی که قبلا اداره بوده الان و به مرکز تبدیل شده، چشمش کور، باید در محاکم قضایی به نفع شهرداری کار کند تا یک ریال علیه شهرداری حکم صادر نشود. این چه ربطی به مبارزه با فساد دارد؟ شرکت سرمایه گذاری قرارداد بد بسته باید یقه مجری را بگیرد و حق شهرداری را پس بگیرد، اینها وظایف ذاتی شهرداری است آقایان نه مبارزه با فساد!

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار