تجربه عجیب یک کاربر از توقیف خودرو بدلیل حجاب
کد خبر: ۲۸۱۱۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2023 May 29    -    ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
 کاربری در یک رشته توئیت تجربه خود از توقیف خودرو به علت کشف حجاب را به رشته تحریر درآورد: صبح رفتم امنیت اخلاقی، یک ساعت و نیم معطل شدم که به من بگویند می‌خواهی ماشینت را به پارکینگ عمومی ببری یا در پارکینگ منزل توقیف شود .

 کاربری در یک رشته توئیت تجربه خود از توقیف خودرو به علت کشف حجاب را به رشته تحریر درآورد: صبح رفتم امنیت اخلاقی، یک ساعت و نیم معطل شدم که به من بگویند می‌خواهی ماشینت را به پارکینگ عمومی ببری یا در پارکینگ منزل توقیف شود . گفتم خانه. گفتند به راهنمایی‌رانندگی برو. آنجا دو ساعت معطل شدم که آدرسمو بگیرند و بگویند به خانه برو، تماس می‌گیریم. عصر زنگ‌زدند، آمدند قفل زدند و رفتند.

 
تجربه عجیب یک کاربر از توقیف خودرو بدلیل حجاب
 

این کاغذ را دادند و گفتند به دادگاه برو، آنجا نامه می دهند برای پلیس امنیت اخلاقی، با همین نامه برو کارت ماشین و گواهینامه‌‌ات را بگیر، بعد از امنیت اخلاقی به پلیس راهور مراجعه کن، بعد ... تا پلیس10+  پیامک بدهد ماشینت آزاد شده و بیاییم قفل را باز کنیم.

 

هیچ‌ کدام هم جواب ندادند که چقدر طول می‌کشد.

تجربه عجیب یک کاربر از توقیف خودرو بدلیل حجاب

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
8
45
اگر از اول اهمیت نداده بود حالا نمی بایستی دنبالشون بدود نامه اومد دادگاه نرید اداره پلیس نرید هیچی نمی شه هیچ کاری هم نمی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
43
بدون تفکر راه بجایی نخواهید برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
45
دادا تو مشغول این جریان شو تا رفقا به کارهاشون برسند!!!
حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
0
3
داستانی شنیده بودم که در زمان حمله مغولها، یک سرباز مغول خواست سر یک ایرانی را از تنش حدا کنه که دید شمشیرش را جا گذاشته و بهش گفت باهام میای که شمشیرمو بردارم سرتو ببرم یا وای میستی تا برم شمشیرمو بردارم بیام اینجا سرتو ببرم؟؟؟ حالا حکایت لطف ایناست. میخوای پارکینگ توقیف باشه یا خونه؟؟؟ بابا این استیکر خنده را بذارید دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار