جزئیات جدید از مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز
کد خبر: ۳۱۲۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 April 29    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
پس از انتشار اخباری مبنی بر مسمومیت دسته جمعی حدود ۲۹ نفر از پزشکان در شیراز، پیگیری‌های خبر از ورود دادستانی به این حادثه و تشکیل پرونده در این خصوص دارد.
در پی انتشار اخباری در فضای مجازی و برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر برگزاری یک مهمانی خصوصی در شیراز با حضور مهمانان پزشک که بر اساس اخبار غیر رسمی منجر به مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک و بستری شدن آنها شده خبرنگار ما پیگیری در این خصوص و پرس و جو از منابع آگاه و مطلع را در دستور کار خود قرار داد.
 
جزئیات جدید از مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز
 
بر اساس پیگیری‌ها، پرونده‌ای در این خصوص در دادگستری فارس با دستور دادستانی مرکز فارس تشکیل شده که در مراحل اولیه تحقیق و بررسی است.
 
در همین رابطه یک منبع آگاه نیز اطلاع داد در این خصوص یک نفر به اتهام در اختیار گذاشتن نوشیدنی الکلی تقلبی به میهمانان این مراسم دستگیر شده و تحقیقات از وی ادامه دارد. این منبع همچنین اعلام کرد پرونده این حادثه در مراحل اولیه و مقدماتی است و دادستانی کل استان فارس در حال تکمیل این پرونده است و اطلاعات اولیه در این خصوص به زودی اعلام می‌شود.
 
تحقیقات همچنین نشان داد تا این لحظه یک پزشک متخصص زیبایی شاغل در جهرم و شیراز فوت کرده و همسرش نیز در بیمارستان بستری است و پیام تسلیت دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز موید فوت این پزشک متخصص زیبایی است.
 
نکته جالب توجه این است که از این حادثه حدود یک هفته می‌گذرد و مراسم تشییع و تدفین این پزشک سه شنبه هفته پیش، مقارن چهارم اردیبهشت در دارالرحمه شیراز برگزار شده است. گفتنی است دکتر «ف. ا» در جهرم و شیراز فعالیت می‌کرده است.
 
هنوز ابعاد و جزئیات دقیق‌تر این حادثه مشخص نشده و معلوم نیست که چرا بعد از گذشت بیش از یک هفته اکنون خبر آن به رسانه‌ها درز کرده و آیا تعمدی پشت این حادثه بوده است یا نه؟

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
2
3
به کجا داریم می رویم این ها می خواهند مردم را درمان کنند ،اول باید خود این ها را درمان کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار