تصاویر مسن‌ترین بدنساز جهان که در ۹۰ سالگی رکورد زد
کد خبر: ۲۸۷۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
جیم آرینگتون که هنوز هفته‌ای ۳ بار و روزی ۲ ساعت در باشگاه ورزش می‌کند، می‌گوید، «حفظ رکورد ۷ سال پیش، دنیای جدیدی پیش رویم باز کرده است.» پیرمرد ۹۰ ساله کالیفرنیایی که سال ۲۰۱۵ لقب مسن‌ترین بدنساز دنیا را به دست آورده بود، به‌تازگی در یکی از رقابت‌ها عنوان خود را به‌روز کرد.

«تابناک با تو» - جیم آرینگتون که هنوز هفته‌ای ۳ بار و روزی ۲ ساعت در باشگاه ورزش می‌کند، می‌گوید، «حفظ رکورد ۷ سال پیش، دنیای جدیدی پیش رویم باز کرده است.» پیرمرد ۹۰ ساله کالیفرنیایی که سال ۲۰۱۵ لقب مسن‌ترین بدنساز دنیا را به دست آورده بود، به‌تازگی در یکی از رقابت‌ها عنوان خود را به‌روز کرد.

تصاویر مسن‌ترین بدنساز جهان که در ۹۰ سالگی رکورد زد

به گزارش upi، «جیم آرینگتون» وقتی ۸۳ ساله بود توانست نام خود را در رکورد‌های گینس با عنوان مسن‌ترین بدنساز دنیا ثبت کند و اکنون ۷ سال پس از آن زمان، با شرکت در رقابت‌های بدنسازی فدراسیون ملی، در ۹۰ سالگی این عنوان را تمدید کرد.

آرینگتون در گروه بالای ۷۰ سال، رتبه سوم را به‌دست آورده، اما در گروه بالای۸۰ سال، نفر اول شده است.

تصاویر مسن‌ترین بدنساز جهان که در ۹۰ سالگی رکورد زد

آرینگتون هنگام تولد فقط حدود ۲/۵ کیلوگرم وزن داشته و سال‌های اولیه زندگی‌اش گرفتار چندین بیماری بوده است. او می‌گوید، وزنه‌برداری را از ۱۵ سالگی شروع و از آن زمان تاکنون با فکر اینکه بتواند ابرقهرمان باشد، دایما ورزش کرده است.

تصاویر مسن‌ترین بدنساز جهان که در ۹۰ سالگی رکورد زد

جیم آرینگتون که هنوز هفته‌ای ۳ بار و روزی ۲ ساعت در باشگاه ورزش می‌کند، می‌گوید، «حفظ رکورد ۷ سال پیش، دنیای جدیدی پیش رویم باز کرده است.»

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
0
3
بیست سال جوانتر از سن واقعی .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار