زاویه سازی صورت در خانه
کد خبر: ۲۹۰۲۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

زاویه سازی صورت در خانه

زاویه سازی صورت در خانه با استفاده از تکنیک های بسیار ساده ای امکان پذیر است و شما با این روش ها دیگر نیازی به روش های گران و پر عارضه ای مانند جراحی یا تزریق فیلر نخواهید داشت.

در سال های اخیر معیارهای زیبایی تغییراتی داشته اند، اما می توان گفت همیشه داشتن خط فک و چانه نشانه زیبایی فرد به حساب می آمد.

در این مطلب می خواهیم درباره راهکارهای زاویه سازی صورت گرد در خانه با شما صحبت کنیم و روش های متنوع اما ساده ای را برای رسیدن به این هدف در اختیارتان قرار دهیم. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

زاویه سازی صورت با ورزش در خانه

در ابتدا باید بدانید که زاویه سازی صورت با ورزش در خانه نیاز به تکرار و زمان نسبتاً زیادی دارد؛ بنابراین اگر به دنبال نتیجه سریع هستید، می توانید با خرید کانتور و استفاده صحیح و اصولی از آن، در کمتر از چند دقیقه زاویه دلخواه خود را به صورتتان ببخشید.

اما این روش موقتی بوده و با شستن صورت به سادگی پاک خواهد شد. اگر به دنبال روشی دائمی هستید، طبق فرم صورتتان طبق مراحلی که در ادامه توضیح می دهیم پیش بروید.

ورزش فک

اصولی ترین راه برای زاویه سازی صورت در خانه ، ورزش فک است. در واقع با کاهش چربی صورت و سفت کردن پوستتان می توانید شکل ظاهری فک خود را به کلی تغییر دهید. برای ورزش فک، دهانتان را به طور مکرر باز و بسته کنید؛ همچنین می توانید با قرار دادن توپ تنیس بین فک و گردن این تمرین را سخت تر کنید.

زاویه سازی صورت در خانه

ورزش چانه

به سقف نگاه کنید و با جمع کردن لب هایتان، آن ها را به حالت بوسیدن درآورید. 30 ثانیه در این حالت مانده و سپس رها کنید. تکرار این تمرین روزانه 10 بار، تاثیرات شگفت انگیزی روی زاویه فک و چانه شما خواهد گذاشت.

لبخند زدن

لبخند زدن باعث تقویت عضلات صورت می شود و علاوه بر آن با گسترش استخوان گونه، به تدریج موجب استخوانی شدن صورت شما خواهد شد.

حالت ماهی

برای زاویه سازی صورت گرد در خانه حالت چهره خود را مانند ماهی کنید، 5 تا 8 ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید. این ورزش یکی از موثرترین راه های زاویه سازی صورت به شمار می آید.

فشار دادن فک

فشار دادن فک کمک زیادی به زاویه سازی صورت کشیده در خانه می کند. کافیست فک بالا و پایین را به مدت 10 ثانیه روی هم فشار داده و سپس رها کنید. این تمرین را روزانه 10 تا 15 بار انجام دهید.

ماساژ صورت

ماساژ صورت علاوه بر کمک به افزایش گردش خون و جوانسازی پوست، راهی برای زاویه سازی صورت کشیده در خانه است. برای این کار قبل از خواب و بعد از بیدار شدن، به کمک یک مرطوب کننده یا روغن مناسب پوستتان را ماساژ دهید.

ماساژ چانه، فک، شقیقه و گونه با یخ هم تاثیر بسزایی در افزایش شادابی پوست و سفت شدن آن دارد. البته توجه داشته باشید که برای جلوگیری از افتادگی پوستتان، همیشه جهت ماساژ را از پایین به بالا انجام دهید.

انجام مداوم حرکات موثر

اگر به دنبال زاویه سازی صورت با ورزش در خانه هستید، حروف A، E، I، O و U را به ترتیب با صدای بلند تکرار کنید. این کار موجب لیفت عضلات گردن و در نتیجه ایجاد زاویه فک می شود. این حروف را به ترتیب و به مدت 4 تا 5 ثانیه تکرار نمایید.

زاویه سازی صورت در خانه

زاویه سازی صورت در خانه با کانتور

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، کانتور کردن روشی سریع و موقتی برای زاویه بخشیدن به نواحی مختلف صورت است. توجه داشته باشید که برای کانتور صورت باید از لوازم آرایشی مات استفاده کنید تا نتیجه نهایی کاملاً طبیعی به نظر برسد و کسی متوجه گریم شما نشود!

هر فرم صورتی که داشته باشید باید قبل از شروع کانتور پوستتان را آماده کنید. این کار طبق مراحل زیر انجام می گیرد:

  • صورت را بشویید.
  • از مرطوب کننده استفاده کنید.
  • از یک پرایمر مناسب پوستتان استفاده کنید.
  • آرایش چشمتان را انجام دهید، برای کشیده کردن صورت سایه رو به بالا و روشن استفاده نمایید.

زاویه سازی صورت گرد در خانه با کانتور

اگر شکل استخوان فک شما کوتاه و گرد باشد، به این معناست که صورت شما گرد بوده و نیاز دارید با کانتور صورت آن را کمی کشیده و استخوانی کنید.

  1. خطوط تیره را زیر استخوان گونه و موازی با خط فک بکشید. می توانید با رنگ تیره عدد 3 انگلیسی را روی شقیقه تا امتداد خط فک رسم نمایید.
  2. از تیره کردن چانه و پیشانی جداً پرهیز کنید؛ چرا که این کار باعث گردتر و کوتاه تر به نظر رسیدن صورت شما می شود.
  3. خطوط تیره کانتور را دو طرف بینی بکشید تا تناسب بهتری ایجاد شود.
  4. به کمک کانسیلر یا کرم پودر روشن مرکز پیشانی، پل بینی، وسط چانه، زیر چشم ها و بالای لب را روشن کند.
  5. خطوط را در جای خود و با حرکات رو به بالا به خوبی محو کنید تا در نهایت هیچ اثری از خط کانتور روی پوستتان باقی نماند

زاویه سازی صورت کشیده در خانه با کانتور

زاویه سازی صورت در خانه

برای تشخیص کشیده بودن صورت، یک خط فرضی بین دو شقیقه خود و یک خط دیگر از پیشانی تا چانه در نظر بگیرید. در صورتیکه خط دوم بلندتر از خط اول باشد، صورت شما کشیده است.

  1. یک خط هلال تیره زیر استخوان گونه بکشید.
  2. بالای پیشانی را با رنگ تیره کانتور کنید و دقت داشته باشید که اطراف پیشانی را تیره نکنید.
  3. اگر چانه کوچکی دارید زیر آن را تیره کنید، اما اگر چان تان بلند است روی آن را کمی تیره نمایید.
  4. از کشیدن انتور به سمت گوش ها خودداری کنید؛ چرا که این کار صورتتان را لاغر و کشیده می کند.

نتیجه گیری

در این مطلب ضمن بررسی روش های زاویه سازی صورت با ورزش در خانه روش کانتور کردن صورت های گرد و کشیده را نیز آموزش دادیم که به وسیله تمام این روش ها می توانید زاویه صورتتان را به شکل ایده آل نزدیک کنید و از زیبایی طبیعی تان لذت ببرید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
0
به نظرم برای زاویه سازی صورت گرد در خانه بهترین روش کانتور کردن صورت هستش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار