زنی که به نسخه سحرآمیز رشد مو دست یافت!
کد خبر: ۲۹۳۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
اتفاقی شبیه این برای خانم روگوتیانا اهل آمریکا رخ داده‌است،او که مدتی پیش بر اثر استرس تمام موهایش را از دست داده بود،حالا با ترکیبی که خودش تولید کرده، موهایش سرعت رشد زیادی پیدا کرده‌اند. البته او ...

زنی که به نسخه سحرآمیز رشد مو دست یافت!

زنی که به نسخه سحرآمیز رشد مو دست یافت!اختصاصی «تابناک با تو»؛ اگر متولد دهه شصت یا قبل از آن باشید فیلم نوستالژی «نسخه‌‌ی سحرآمیز» را به یاد خواهید داشت. پسر نوجوانی به نام مایکل، پس از وحشتی که از بودن در یک مکان مخروبه در یک شب تاریک برایش ایجاد می‌شود تمام موهایش می‌ریزد و برای بدست آوردن مجدد موهایش تمام سعیش را می‌کند تا اینکه در خواب یک نسخه برای او داده می‌شود. او پس از بیدار شدن نسخه ای را که در خواب دیده تهیه و استفاده می‌کند ولی اینبار موهایش آنقدر بلند می‌شود که برایش دردسر می‌سازد...

اتفاقی شبیه این برای خانم روگوتیانا اهل آمریکا رخ داده‌است،او که مدتی پیش بر اثر استرس تمام موهایش را از دست داده بود،حالا با ترکیبی که خودش تولید کرده، موهایش سرعت رشد زیادی پیدا کرده‌اند. البته او یک سال تمام برای نتیجه گرفتن صبر کرده‌است. 

در این گزارش داستان او را بخوانید:

انواع مختلفی از روغن‌ها وجود دارد که افراد در سراسر جهان از آن‌ها برای مراقبت، حالت دادن و صاف کردن موهای خود استفاده می‌کنند. به تازگی دختری ادعا کرده که با ترکیبی خانگی، به طور کامل طاسی‌اش را درمان کرده‌است.

نیوزویک گزارش مفصلی درباره این دختر که با روغن رزماری طاسی موهایش را درمان کرده، منتشر نموده‌است.

زنی که به نسخه سحرآمیز رشد مو دست یافت!

این مجله آمریکایی اعلام کرد که در دسامبر سال گذشته، «روگوتیانا راکوتوسون» ۲۵ ساله به دلیل علائم طاسی در موهایش حس خیلی بدی داشت، اما امروز پس از گذشت کمتر از یک سال با استفاده از دستورالعمل خانگی‌‌اش، تار موهای بلندی دارد، او ۸۰ گرم روغن رزماری،  یک لیتر روغن زیتون بکر و ۸۰ گرم روغن میخک استفاده کرده‌است.

زنی که به نسخه سحرآمیز رشد مو دست یافت!

این دختر به مجله نیوزویک گفت: «وقتی دیدم موهایم می‌ریزد، احساس ترس به من دست داد، اما اکنون، احساس اعتماد به نفس زیادی دارم زیرا موهایم سالم هستند و به رشد خود ادامه می‌دهند.»

روگوتیانا راکوتسون هر روز سی دقیقه تا یک‌ساعت، قبل از حمام رفتن، ترکیب را روی سر خود اسپری می‌کند و سپس آن را می‌شوید.

روغن رزماری حاوی ترکیب شیمیایی به نام اسید کارنوزیک است که حاوی خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که می‌تواند به بازسازی اعصاب و بافت‌های آسیب دیده کمک کند. اسپری کردن آن بر روی پوست سر محیطی ایجاد می‌کند که می تواند برای رشد مو مفید باشد.

با جنجالی شدن قصه‌ی این دختر بعضی‌ها هم به مخالفت پرداختند. خانوم آیاندا سوآرس، آرایشگر مستقر در لندن، به ترکیب خانگی دختر جنجالی، قانع نشده و به مردم توصیه می‌کند که خودسرانه برای پروشت شدن مو، روغن خود را تولید نکنند.

زنی که به نسخه سحرآمیز رشد مو دست یافت!

او می‌گوید: «من فکر نمی‌کنم مردم باید روغن رزماری خود را درست کنند و مردم مقدار صحیحی را که باید روی موها بگذارند را نمی‌دانند.»

وی افزود: «به نظر من معمولاً پوست سر قبل از استفاده از روغن رزماری به روغنی مطمئن نیاز دارد، در غیر این صورت ممکن است باعث تحریک و سوختگی شود.»

روغن رزماری به دلیل فواید آن برای مو و توانایی آن در درمان ریزش مو و تحریک رشد موهای جدید شناخته شده است.

به همین دلیل است که روغن رزماری به دلیل خواص ضد التهابی و کمک آن به بهبود جریان خون در پوست سر، معمولا برای رشد مو استفاده می شود.

همچنین از روغن رزماری برای ماساژ پوست سر بعد از دوش گرفتن یک یا دو بار در هفته استفاده می‌شود.

توصیه می‌شود روغن رزماری را با اضافه کردن پنج قطره آن به یک قاشق روغن جوجوبا یا روغن نارگیل رقیق کنید، زیرا استفاده از آن به تنهایی می‌تواند باعث تحریک پوست سر شود.

* روغن رزماری ممکن است برای زنان باردار و شیرده مضر باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
1
9
صداسیما نام فیلم را تغییر داد نام اصلی فیلم The Peanut Butter Solution است... چرا صداسیما نام های فیلم های سینمایی را تغییر می داد!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار