اولین تصویر از جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون
کد خبر: ۳۰۳۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 22    -    ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اولین تصویر رسمی از فیلم بیوگرافی «مایکل» (Michael) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» و بازی «جعفر جکسون» در نقش عمویش «مایکل جکسون» جمعه گذشته رونمایی شد. این تصویر را جعفر جکسون در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اولین تصویر از جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون

«تابناک با تو» - اولین تصویر رسمی از فیلم بیوگرافی «مایکل» (Michael) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» و بازی «جعفر جکسون» در نقش عمویش «مایکل جکسون» جمعه گذشته رونمایی شد. این تصویر را جعفر جکسون در اینستاگرام خود منتشر کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که فیلمبرداری پروژه از ۲۲ ژانویه آغاز می‌شود. جکسون می‌نویسد: «سفر دوشنبه آغاز می‌شود.»

داستان این فیلم به نویسندگی «جان لوگان» درباره مردی پیچیده است که به «سلطان پاپ» تبدیل می‌شود، «گراهام کینگ» تهیه‌کننده «رپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) نزدیک به دو سال قبل امتیاز تولید فیلم بر اساس زندگی «مایکل جکسون» را از نمایندگان خواننده آمریکایی خریداری کرد. «جان لوگان» نامزد اسکار نویسنده فیلمنامه است.

مایکل - Michael

در این فیلم، تمامی دوران زندگی جکسون که در ژوئن سال ۲۰۰۹ به پایان رسید بررسی می‌شود. او در سنین کودکی به یک ستاره و در بزرگسالی به یک نماد جهانی تبدیل شد، اما دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت و در بزرگسالی هم با اتهامات جنسی مواجه بود. جکسون یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ موسیقی است و بیش از ۴۰۰ میلیون رکورد را در سراسر دنیا فروخته است. او ۱۳ مرتبه به صدر فهرست تک‌آهنگ‌های برتر «بیلبورد» راه پیدا کرد و ۱۵ جایزه گرمی، ۶ جایزه بریت، یک گلدن گلوب و ۳۹ رکورد گینس را ثبت کرده بود.

«دیون بیبی» فیلمبردار، «باربارا لینگ» طراح صحنه، «مارسی راجرز» طراح لباس، «بیل کورسو» برنده اسکار گریمور، و لوییس مورین» سرپرست جلوه‌های ویژه فیلم خواهد بود.

لاینزگیت فیلم «مایکل» را ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

30نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
2
ساختن این فیلم کاری نداره چون داستان و مکان و لباس و گریم و فیلمهای واقعی هم مشخصِ و موجودِ .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار