با این خودرو، هر ۱۳۰۰کیلومتر یکبار به پمپ بنزین بروید
کد خبر: ۳۱۱۴۸۶
تاریخ انتشار: 2024 April 23    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
گروه خودروسازی سایک چین دریافت سفارش برای محصول جدید برند رووی با نام دی اکس۵ را در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن آغاز خواهد کرد.
گروه خودروسازی سایک چین دریافت سفارش برای محصول جدید برند رووی با نام دی اکس۵ را در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن آغاز خواهد کرد. این اولین خودرو برند مذکور است که از سیستم دی ام اچ سوپر هیبرید اختصاصی رووی استفاده خواهد کرد. دی اکس۵ در واقع نسخه شاسی بلند سدان رووی دی۷ محسوب می شود. این رووی با لوگوی تغییر یافته و برند ام جی نیز امکان حضور در برخی بازارها را دارد.
 
با این خودرو، هر ۱۳۰۰کیلومتر یکبار به پمپ بنزین بروید
 
سیستم هیبرید دی ام اچ در واقع به مفهوم زیرساخت لازم برای نصب و فعالیت انجین احتراقی و موتور الکتریکی است. ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری توربو و تک موتور الکتریکی که بخش اول این ترکیب به عنوان ژنراتور باتری عمل می کند و برد حرکتی در سیکل ترکیبی را به ۱۳۰۰ کیلومتر(با باتری ۲۱.۴ کیلووات ساعت) می رساند. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص حدود ۱۳۵ کیلومتر محاسبه شده است.
 
خروجی انجین ۱.۵ لیتری ۱۴۷ اسب بخار است. در تریم پایه از باتری ۱۱.۱ کیلووات ساعت و موتور الکتریکی ۱۹۴ اسب بخاری استفاده شده است. در تریم پرچمدار باتری ۲۱.۴ کیلووات ساعت و موتور ۲۰۵  اسب بخاری استفاده شده است.
 
شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برابر با ۶.۹ ثانیه و متوسط مصرف سوخت ۱.۲۷ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی محاسبه شده اما زمانی که میزان شارژ باتری در کمترین حد خود باشد، میزان مصرف سوخت ژنراتور به ۵.۲۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر افزایش خواهد داشت.
 
رووی دی اکس۵ از رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچی استفاده می کند که در حالت آپشن نمونه ۲۰ اینچی نیز در دسترس مشتریان قرار می گیرد. خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۷۰۰ میلیمتر در طول، ۱۸۹۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۶۴ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۶۵ میلیمتر است.
 
فضای کابین طراحی ساده ای دارد و مهمترین رویداد آن به ۲۴.۶ اینچ نمایشگر در قابی یکپارچه مربوط می شود که روی کنسول اصلی جلو جانمایی شده است.

 

عصرایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار