جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
کد خبر: ۳۱۱۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 April 23    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
روزنامه آرمان ملی در شماره امروز خود (چهارم اردیبهشت) حاشیه‌های ازدواج دختر شمخانی‌ را روایت کرده است که بخشی از آن را می‌خوانید:
روزنامه آرمان ملی در شماره امروز خود (چهارم اردیبهشت) حاشیه‌های ازدواج دختر شمخانی‌ را روایت کرده است که بخشی از آن را می‌خوانید:
 
این گزارش با عنوان «جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!» منتشر شده است.
 
جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
 
* از  چند روز گذشته شایعاتی درباره ازدواج دختر شمخانی منتشر می‌شود. به نوشته «فراز»، برگزاری یک جشن عروسی در این هتل حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان آب می‌خورد. پس از آن علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران جنجالی به برگزاری عروسی دختر علی شمخانی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در هتل اسپیناس پلاس واکنش نشان داد. او نوشت: «اگر متهم به سیاه‌نمایی نمی‌شویم اجازه داریم بپرسیم چطور برای مردم از صبوری در‌ مقابل تحریم‌های اقتصادی بگوییم وقتی مراسم عروسی دختر دبیر سابق شورای عالی امنیت در یکی از مجلل‌ترین و گران‌ترین تالارهای کشور برگزار می‌شود؟ 
 
* مرتضی دانایی (خبرنگار) نوشت: «دم طراح کارت عروسی دختر این آقا گرم که از طرح‌های آماده و رایگان Canva استفاده کرده و حتی فونت فارسی هم نریخته و احتمالا میلیون‌ها تومان بابت این چرت و پرت از آنها پول گرفته.» یک نماینده مجلس هم مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد.
 
* طبیعی است این خبر می‌تواند از سوی برخی بدخواهان شمخانی مطرح شده باشد و جالب است که در سال 98 هم شایعاتی درباره ثروت خانواده شمخانی مطرح شد.
 
* محمد درودیان، پژوهشگر تاریخ جنگ اخیرا کتابی را تحت عنوان «نقبی بر درس‌ها و دستاوردهای جنگ» منتشر کرده که شامل گفت‌وگو با ۲۴ شخصیت نظامی و سیاسی است. شمخانی در گفت‌وگویی که در این کتاب منتشر شده، گفته است: «ما هیچوقت بر اساس مسائل شخصی که بهترین آن جان است تصمیم نمی‌گرفتیم، این روحیه موتور اصلی ما در تمام مسئولیت‌هایی است که پس از انقلاب پذیرفتیم و به‌راحتی انتقادپذیریم، منعطفیم، تکبر نداریم، با حداقل‌ها می‌سازیم، احساس برتری قومی و خویشی بر کسی نداریم. به همین دلیل وقتی می‌گویند مشکل بودجه دارید، صرفه‌جویی کنید، در مسائل تشریفاتی بدون اینکه کسی به ما بگوید، در این گرانی یک ریال پول میوه و شیرینی و گل نمی‌دهم، یعنی نمی‌گذارم بدهند. همیشه هم میوه را از خونه‌ام می‌آورم. اینها تازه می‌خواهند این را دستورالعمل کنند.»
 
* شایعه درباره ازدواج فرزندان سیاسیون ویژگی‌های منحصر به خودش را دارد، چنانکه هویت عروس و داماد، محل برگزاری جشن عروسی، میزان هزینه برگزاری جشن عروسی و... مدنظر است. ازدواج دختر محمود احمدی‌نژاد با مهدی خورشیدی‌آزاد یا ازدواج پسر احمدی‌نژاد با دختر مشایی، ازدواج پسر محمدعلی رامین با مهناز افشار از جمله ازدواج‌های خبرساز در دو دهه اخیر بوده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
2
خون شهدا از بازگشت اشرافیگری و تجمل بجوش نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این زندگی علی ع و فاطمه ع است که تبلیغ میشه‌.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار