خرید تور و بلیط از سایت های غیر معتبر ممنوع
کد خبر: ۳۱۱۶۳
تاریخ انتشار: 2016 March 18    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
bato-adv
bato-adv
سردار حسن مهري در تشريح برنامه هاي پليس فرودگاه هاي کشور در نوروز 95 اظهار داشت: نيروهاي ما در فرودگاه هاي سراسر کشور از بيست و هفتم اسفند تا سيزدهم فروردين سال آتي به صورت دو شيفت هشت روزه تقسيم بندي شدند و با تمام توان آماده خدمات رساني به مسافران نوروزي در فرودگاه ها هستند.
 
وي افزود: با آغاز سفرهاي نوروزي و افزايش حجم پروازها، در همه فرودگاه ها به خصوص کلان شهرها با تشديد اقدامات کنترلي، گشت هاي خودرويي، تدابير لازم در راستاي پيشگيري از وقوع جرايم به خصوص سرقت و انتقال مواد مخدر را ابلاغ كرديم.
 
فرمانده پليس فرودگاه هاي کشور در ادامه به تشكيل قرارگاه نوروزي ابوذر اشاره کرد و گفت: در ستاد پليس فرودگاه هاي کشور با تشکيل قرارگاه نوروزي ابوذر تمامي اقدامات و عملکرد فرودگاه هاي سراسر کشور را رصد مي کنيم، اخبار و وقايع فرودگاه ها در ايام نوروز به اين قرارگاه اعلام و به پليس پيشگيري ناجا ارسال می شود.
 
توصيه هاي رئيس پليس فرودگاه هاي کشور به مسافران نوروزي
 
سردار مهري در بخشي ديگري از سخنان خود توصيه هاي پليس فرودگاه را به مسافران نوروزي اعلام و مطرح کرد: مسافران به منظور جلوگيري از هرگونه سوء استفاده هاي احتمالي از ارائه مدارک مسافرتي خود شامل گذرنامه، شناسنامه، گواهينامه، کارت ملي، كارت عابر بانك و ... به افراد غير مسئول  خودداري کنند.
 
اين مقام انتظامي  اضافه کرد: لازم است مسافران از دريافت هرگونه بسته، وسايل و امانات مشکوک از افراد ناشناس خودداري  و موضوع را به  پليس اعلام كنند.
 
سردار مهري به مسافراني كه قصد مسافرت از طريق هوايي به شهرهاي كشور و يا خارج از كشور دارند، توصيه کرد: بليت مسافرت خود را از دفاتر فروش مجاز تهيه و از مراجعه به واسطه ها و شبكه هاي اينترنتي غير مجاز خودداري کنند.
 
وي تاكيد كرد: در تعطيلات نوروزي مسافران در فرودگاه ها در زمانهاي پيك پرواز امكان دارد با كمبود تاكسي مواجه شوند و احتمال سوء استفاده افراد تحت عنوان مسافر بر شخصي و سرقت بار آنان وجود دارد. به شهروندان و مسافران عزيز توصيه مي شود براي انتقال به سطح شهر از تاكسي ويژه فرودگاه استفاده کنند.
 
فرمانده پليس فرودگاه هاي كشور در خاتمه با بيان اينكه مسافران  ازقرار دادن  طلا، اشياء و وسائل قيمتي خود در داخل چمدان ها خودداري کنند ، به مسافراني كه قصد سفر از فرودگاه حضرت امام (ره) به خارج از كشور را دارند، توصيه كرد: خودروهاي خود را براي رسيدن به پرواز در اطراف فرودگاه، بيابان و حواشي خيابان  رها نكنند بلكه در توقفگاه هايي كه مشخص شده پارك کرده  تا مشكلي برايشان پس از برگشت از سفر به وجود نيايد.
ميزان
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv