دیشب، آمریکا، قلب یک میلیون‌ ایرانی را شکست!
کد خبر: ۳۱۲۵۵۳
تاریخ انتشار: 2024 May 05    -    ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
bato-adv
bato-adv
شب گذشته بالاخره انتظار خیلی از مردم دنیا بعد از چندین ماه به پایان رسید و نتایج لاتاری امسال اعلام شد و ۵۵ هزار نفر به طور تصادفی برای اقامت در آمریکا انتخاب شدند. 

شب گذشته بالاخره انتظار خیلی از مردم دنیا بعد از چندین ماه به پایان رسید و نتایج لاتاری امسال اعلام شد و ۵۵ هزار نفر به طور تصادفی برای اقامت در آمریکا انتخاب شدند. بر طبق برخی آمار غیررسمی حدود یک میلیون نفر از هموطنان‌مان برای این شانس بزرگ ثبت نام کرده بودند، در حالی که فقط درصد ناچیزی (حدود پنج تا شش هزار نفر) از آنان برنده این گردونه شده‌اند. البته این تعداد شرکت کننده لاتاری نشانه میل زیاد به مهاجرت در جمع ایرانیان است.

دیشب، آمریکا، قلب یک میلیون‌ ایرانی را شکست!
 

کاربری به نام مفسد نوشت: ده بار سایت لاتاری رو چک کردم بلکه شاید اسمم دراومده باشه ولی اینطور نبود. بغض داره خفه‌م میکنه،آخرین امیدم هم مرد. کاش بمیرم منم دیگه حوصله این زندگی رو ندارم

بهنام نوشت: درستش این بود به شکست‌خوردگان لاتاری بر اساس شانسشون ویزای جاهای ضعیف‌تر بدن

برنده نشدی؟ بیا این اقامت ترینیداد و توباگو

حال و روز سارا: حالا لاتاری بردن ما یک در هزار بود ولی بازم ناراحت شدیم. مثل اینکه باید بشینیم همینجوری آیلتس بخونیم(دنبال بهونه بودم نخونم)

خستگی کاربری به نام دراما: ‌حوصله ندارم لاتاری چک کنم و دوباره ببینم برنده نشدم چیه این دور باطل هی هرسال برو عکس بگیر ثبت نام کن سال بعدم ضدحال بخوره تو صورتت، تف تو سر و ته این زندگی

مسافر کوچولو نوشت: نزدیک تجربه ام به برنده شدن تو لاتاری، بردن یه روان نویس از برنامه درس هایی از قرآن بود!

لاتاری آمریکا (Diversity Visa Lottery Program) یک برنامه مهاجرتی است که توسط وزارت خارجه آمریکا اجرا می‌ شود. این برنامه به شهروندان کشورهایی که نرخ مهاجرت آنها به آمریکا پایین است، اجازه می‌ دهد تا از طریق قرعه‌ کشی شانس دریافت ویزای مهاجرتی به آمریکا را بدست آورند.

برترین ها

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv