غذاهای مورد علاقه سحر و افطار پاکستانی‌ها در ماه رمضان+تصاویر
کد خبر: ۳۹۸۴۴
تاریخ انتشار: 2016 June 13    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
bato-adv
bato-adv

مردم پاکستان علاقه زیادی به استفاده از انواع ادویه به ویژه فلفل در غذاهای خود دارند و در ماه رمضان استفاده از غذاهای پر ادویه بیشتر می‌شود.

پکورا،‌ سمبوسه،‌ نخود شیرین و رولت گوشت از غذاهای مورد علاقه پاکستانی‌ها در ماه رمضان است که با ماست و سس ادویه دار میل می‌شود.

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رستوران‌های پاکستان بسته‌های ویژه سحر و افطار را برای جذب مشتری در این ماه تهیه کرده‌اند

به گفته مردم محلی، مشریان پاکستانی با دیدن چنین اقدامی، میل بیشتری برای خوردن سحری و افطار در خارج از منازل خود پیدا می‌کنند

شهروندان پاکستانی از اینکه رستوران‌های این کشور تا وقت سحر باز هستند و غذاهای خود را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهند احساس شادی کرده و این موضوع را قابل تقدیر می‌دانند.

بر اساس گزارش‌های رسیده، از افطار تا نیمه‌های شب در این رستوران‌ها، غذاهای فست فودی مانند "همبرگر" و "سیب زمینی" سرخ شده ارائه شده و در زمان سحر غذای اصلی این رستوران‌ها مرغ سوخاری و نوشابه می‌باشد.

در میان هتل‌های بزرگ پاکستان نیز هتل‌های "مروارید کانتیننتال"، "مارکو پولو" و "اواری" بسته‌های غذایی ویژه ماه مبارک رمضان را ارائه می‌دهند.

در پاکستان همچنین بازارچه‌های خیابانی برای فروش محصولات غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در اکثر شهرهای این کشور دایر می‌شود که خود این بازارها نیز از جذابیت و تنوع سرشاری برخوردار هستند.

در عکس‌های زیر تصاویری از غذاهای مورد علاقه مردم پاکستان و بسته‌های غذایی در ماه رمضان را مشاهده می‌کنید.

 
فارس
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv