نقاشی های مخفی اعجاب انگیز در کتاب های قدیمی
کد خبر: ۶۶۰۴۷
تاریخ انتشار: 2017 March 02    -    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
bato-adv
bato-adv
این نقاشی ها در ابتدا، طرح های هرالدی تزیینی بودند اما حدود سال 1750 میلادی، موضوع اصلی این نقاشی ها به موضوعاتی همچون چشم اندازها، پرتره ها و صحنه های مذهبی تغییر کرد.

نقاشی های مخفی اعجاب انگیز در کتاب های قدیمی «اختصاصی تابناک باتو »اگر اشیاء را با دقت بیشتری بررسی کنیم، می توانیم پیام های اسرار آمیز جالبی را پیدا کنیم که در نگاه اول، قابل دیدن نیستند. این حقیقت برای نقاشی های جلو لبه ای نیز صدق می کند، همان نقاشی ها و تصویرگری هایی که روی لبه ی صفحات کتاب ها انجام می شوند. بسیاری از این نقاشی ها با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند و فقط زمانی قابل مشاهده هستند که به شکل بادبزن، حالت داده شوند.

محققان حدس می زنند که قدمت اولین نقاشی های جلو لبه ای به قرن دهم میلادی باز می گردد. با این حال، قدمت اولین نسخه های محو شونده ی مشهور از سال 1649 میلادی به بعد می باشند. این نقاشی ها در ابتدا، طرح های هرالدی تزیینی بودند اما حدود سال 1750 میلادی، موضوع اصلی این نقاشی ها به موضوعاتی همچون چشم اندازها، پرتره ها و صحنه های مذهبی تغییر کرد. موضوع اصلی نقاشی های جلو لبه ای، معمولاً در ارتباط با موضوع خود کتاب است.


دانلود

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv