موهای‌تان به خواب زیبایی احتیاج دارد
کد خبر: ۶۸۴۶
تاریخ انتشار: 2015 August 07    -    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
bato-adv
bato-adv
ما می دانیم که خواب زیبایی روی پوست معجزه می‌کند، اما تا به حال به این دقت نکرده‌ایم که جادوی شبانه می‌تواند برای موها هم معجزه کند.
ما می دانیم که خواب زیبایی روی پوست معجزه می‌کند، اما تا به حال به این دقت نکرده‌ایم که جادوی شبانه می‌تواند برای موها هم معجزه کند. بهتر است به آن این‌گونه فکر کنید: قبل از خواب، ما کرم می‌زنیم که مرطوب باشیم، جوش‌های صورت را درمان می‌کنیم و به دور چشمان‌مان کرم می‌زنیم تا پف نداشته باشد. پس چرا این مراقبت‌ها را برای موها به کار نبریم؟ روی‌ هم رفته، بیدار شدن با موهای زیبا می‌تواند به اندازه یک اسپرسوی مجانی لذت‌بخش باشد چون تا آخر شب شاد خواهید بود. این راه‌های سریع و آسان موهای‌تان را در طول شب سالم‌تر می‌کند. بدون اینکه حتی متوجه شوید.

موهای‌تان به خواب زیبایی احتیاج دارد

- در طول شب به موهای‌تان یک تقویت‌کننده بزنید

 یک تقویت کننده خوب مو می‌تواند بازی را عوض کند و موهای آسیب‌دیده‌تان را درمان کند و موها را نرم و براق کند. از تقویت‌کننده‌ای استفاده کنید که ترکیبات آمینو اسیدی و نرم‌کننده و آنتی اکسیدان داشته باشد. می‌توانید آنها را روی موهای خیس یا خشک بزنید.  شب و یا در طول روز آنها را از ریشه تا نوک مو بزنید و با یک شانه پخشش کنید. می‌توانید با انگشتان‎تان هم این کار را بکنید.

- با موهای خیس نخوابید

موهای نم‌دار اشکالی ندارد اما به خوابیدن با موهای دم اسبی که از نوکش آب می‌چکد حتی فکر هم نکنید. وقتی موهای خیس‌تان را  پشت سر جمع می‌کنید، سه برابر طول خودش کش می‌آید. وقتی موهای‌تان را اینگونه محکم ببندید، باعث شکستگی و خردشدگی  موهای‌تان می‌شود. اگر موهای پشت گردن یا نوک موهای‌تان خیس است، تا حد امکان با حوله آب آن را بگیرید و نگذارید که از آن آب بچکد.

-از روبالشی ابریشمی استفاده کنید

این لطافت به معنی ساییدگی کمتر روی موهاست، یعنی عدم آسیب.  هر چه بیشتر موقع خواب سرتان به این ور و آنور ساییده شود، موهای‌تان هم بیشتر آسیب خواهد دید.  به علاوه اگر عرق هم کنید، روبالشی ابریشمی با ویژگی خاصش برای‌تان مشکلی پیش نمی‌آورد.

-سعی کنید برس کردن موها را به حداقل برسانید

 شما هم به خاطر دارید که مادرهای‌مان به ما می‌گفتند که قبل از خواب موها را باید صد مرتبه برس کشید؟ شما می‌توانید کاملا این تفکر را رد کنید! ضربه‌های بیش از حد برس باعش شکستگی موها می‌شود. مخصوصا برای موهای نازک. وهمچنین حالت مو را هم خراب می‌کند. آن اندازه برس کنید که گره خوردگی موها رفع شود. سعی کنید در طول روز از برس کمترین استفاده را داشته باشید. اگر می‌خواهید قبل از خواب موهای‌تان را برس بکشید، اصلا از برس‌های فلزی استفاده نکنید.

- با موهای بافته شده بخوابید


 گیس های بافته نه تنها به موهای‌تان موج‌های زیبا و یک‌دست می‌دهد، بلکه موهای‌تان را از گره خوردگی‌های مضر در امان نگه می‌دارد. اگر موهای‌تان را قبل از خواب ببافید، وقتی بیدار می‌شوید فرهای زیبایی را خواهید دید. دیگر لازم نیست برای درست کردن موهای‌تان وقت بگذارید. موهای‌تان آماده است.

مدآنلاین
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv