فوتبال ایران را مضحکه کردید و طلبکارید؟
کد خبر: ۲۴۶۲۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 28    -    ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
لغو سفر به کانادا، رویای دریافت ویزای این کشور را خراب کرد و خشم مدیران ناتوان و نابلد فدراسیون فوتبال را به دنبال داشت. مدیرانی که ضعف و ناتوانی شان حتی اسکوچیچ همیشه ساکت را هم شاکی کرده است...
تنها یک روز پس از لغو بازی ایران و کانادا، شاید بهترین کار عذرخواهی از مردم بود ولی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال به جای این کار، دست پیش را گرفت.
 
حرف های بامدادی میرشاد ماجدی در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر از استانبول به تهران و سکوت محمدحسین میثاقی که حتی یک سوال چالشی از سرپرست موقت فدراسیون فوتبال نپرسید تا مبادا دل میرشاد بشکند و مسافرت استانبول زهرمارش شود، واقعا عذاب آور بود.
 
فوتبال ایران را مضحکه کردید و طلبکارید؟
 
سرپرست فدراسیون فوتبال به جای آن که از مردم بابت گنجاندن نام مجری فوتبال برتر و تهیه کننده این برنامه در لیست ویزای کانادا عذرخواهی کند و توضیح بدهد چرا بعد از آن که به ترکیه رسید و در همان فرودگاه استانبول فهمید بازی با کانادا لغو شده، بلافاصله به تهران برنگشت، تریبون فوتبال برتر را از محمدحسین میثاقی گرفت و شروع به تهدید منتقدان کرد و خنده دار اینجاست که به جای آن که بگوید به چه حقی به برنامه فوتبال برتر دو سهم ویزای کانادا داده، تهدید کرد اسم سهم خواه ها را به مردم می گوید!
 
سهم خواه واقعی کسی است که در دوران شهاب عزیزی خادم «دکتر، دکتر» می کرد تا کمیته اش را از او نگیرند و بعد از رفتن شهاب، دوست دوران مخابرات خود را به عنوان رییس دفتر به فدراسیون فوتبال آورد و دوست لباس فروش خود را نامزد معاونت کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال کرد.
 
منتقدی که می پرسد چرا آبروی ایران را بردید و چرا برای دریافت ویزای کانادا به ترکیه لشکرکشی کردید، چه سهمی از شما خواسته که تهدید به افشاگری می کنید؟ نکند اسم منتقدین فدراسیون آشفته، ناتوان، به هم ریخته و شکست خورده در لیست ویزای کانادا بوده و این ما بودیم که با پرواز ترکیش به ترکیه رفتیم؟ منتقد همیشه منتقد می ماند و سهمش هم چیزی جز نگرانی برای تیم ملی و فوتبال ایران نیست و غنائم را هم که شما بین دوست و همسو و آشنا تقسیم می کنید. دیگر رجز خواندن و فحش دادن شما چیست؟
طرفداری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
4
کثافت فساد همه جا را گرفته .....همه جا..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
3
تا حالا اسم زنگ تفریح رو شنیدید؟
از اول آبان ماه درقطر ودربزرگترین رویداد فوتبالی جهان ودرگروهی که حیثیت از سر وروش می باره تیمی به نام ایران مضحکه تیم های دیگری مثا انگلیس وآمریکا و... می شه .
چرا ؟
چرا نداره آخه به نظر شما این صندلی سرپرستی هم برا ی ماجدی بزرگ نیست؟
چه برنامه ای داره برای آمادگی تیم ایران و....
به داد تیم ایران کسی نیست برسه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار