آقای حسینی! همه می‌گویند دم شما خیلی گرمه
کد خبر: ۳۱۱۲۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 April 20    -    ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
 پس از بازی با آلومینیوم اراک بود که یکی از هواداران زن استقلال، به سمت سیدحسین حسینی رفت اما یگان ویژه جلوی او را گرفت.

 پس از بازی با آلومینیوم اراک بود که یکی از هواداران زن استقلال، به سمت سیدحسین حسینی رفت اما یگان ویژه جلوی او را گرفت. کاپیتان استقلال که متوجه این موضوع شده بود، با یگان ویژه درگیر شد و هوادار زن استقلال را در آغوش کشید، موضوعی که باعث شد دروازه‌بان استقلال به کمیته انضباطی برود و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شود.

آقای حسینی! همه می‌گویند دم شما خیلی گرمه

حسینی پس از دیدار روز گذشته استقلال برابر آلومینیوم اراک در واکنش به این حکم گفت: اول اینکه خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کردند و این حکم من را ظرف ۴ روز صادر کردند. دیده بودیم که اتفاقات دیگری رخ داده بود ولی یک تا دو ماه زمان برد تا حکم را صادر کنند اما حکم من را چهار روزه صادر کردند. مشکلی نیست، من این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم ولی فدای سر آن هوادار خانم.

این مصاحبه سیدحسین حسینی با واکنش رسانه‌ها و کاربران در فضای مجازی روبرو شده است:

خبرگزاری فارس در یادداشتی در مورد مصاحبه شب گذشته کاپیتان استقلال نوشت: سیدحسین حسینی باید از دیدار با تراکتور محروم شود، زیرا رای کمیته انضباطی را به سخره گرفت

کانال هواداری استقلال در واکنش به یادداشت خبرگزاری فارس نوشت: اگه قرار باشد حسینی را بابت کار نکرده و حرف نزده محروم کنند یعنی تصمیم برای قهرمانی تیم پرسپولیس گرفته شده و بهتر است استقلال از لیگ کنار بکشد و در این نمایش شرکت نکند. از مدیریت که انتظار نمی‌رود ولی جواد نکونام و بازیکنان تیم نباید اجازه چنین موضوعی را بدهند.

کاربر حمید در حمایت از حسین حسینی نوشت: بین خیل عظیم سلبریتی‌های دوزاری، چقدر امثال  سیدحسین حسینی غنیمت هستن...

شقایق، کاربر پرسپولیسی هم واکنش جالبی داشت: دل ما که هیچ وقت با استقلال صاف نمی‌شه، ولی به سهم خودمون قدردان سیدحسین حسینی هستیم.

کاربر شینی هم از کاپیتان استقلال قدردانی کرد: دیدن همچین آدم‌های شریفی آدم را دلگرم میکنه. ممنون کاپیتان. راه وریا غفوری ادامه دارد.

نجار محله راهکار جالبی برای پرداخت جریمه دروازه‌بان استقلال داد: سیدحسین حسینی سیصدمیلیون جریمه شده گفته فدای سر هوادار خانم؛ به عنوان یک هوادار استقلالی خانم حاضرم شماره کارتی گذاشته بشه تا همه ما سهمی در پرداخت جریمه داشته باشیم.

محمدرضا رد آرمی هم از کاپیتان تیم رقیب تشکر کرد: استقلالی نیستم ولی حسینی را دلی دوست دارم؛ با این حرکتش فکر کنم گران‌ترین بغل تاریخ را رقم زد و با افتخار سرش بالاست. دمت گرم پسر

کاربر حامد هم به خبر محرومیت دروازه‌بان استقلال اینگونه واکنش نشان داد: در صحبت‌های دیروز حسینی درباره حکم کمیته انضباطی کوچکترین بی‌احترامی و توهینی دیده نمی‌شود. اگه قرار باشد به خاطر چنین صحبتی، کاپیتان استقلال را محروم کنند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

مهسا تاجی هم در توئیتی نوشت: در زمین حریف استقلال نمیشن و به همین دلیل دنبال این هستن تا ترمز استقلال را بکشن‌.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
7
5
سلام
تهاجم فرهنگی به کجا رسیده که کارزشتی مثل در آغوش گرفتن بک دختر نامحرم توسط یک ورزشکار در ملا عام مورد تشویق قرار می گیرد!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
متاسفانه وقاحت این افراد اینقدر زیاد شده که هر عمل زشتی را مخواهند عرف کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار