زلزله در اردوی تیم ملی والیبال؛ موسوی نیامده، رفت
کد خبر: ۲۵۳۴۶۲
تاریخ انتشار: 2022 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
​محمد موسوی ستاره کنه کار تیم ملی که دوباره به تیم ملی دعوت شده بود، در تصمیمی جنجحالی اردوی تیم ملی را ترک کردو رفت.

 پس از پایان رقابتهای لیگ ملتهای والیبال بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در تصمیمی چالش برانگیز محمد موسوی مدافع کهنه کار و باتجربه تیم ملی را بار دیگر به اردو دعوت کرد.

 
 

این در حالی بود که بعد از المپیک و کنار گذاشته شدن ستاره های بزرگ، تیم ملی والیبال در لیگ ملتها با ترکیبی جوان توانست خوش بدرخشد و چشمها را خیره کند و از همین رو بازگشت یک ستاره قدیمی به تیم ملی با پرسش های بسیاری روبرو شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در جام واگنر و رقابتهای قهرمانی جهان از امروز آغاز شد و حتی در آغاز اردو خبر آمد که میلاد عبادی پور کاپیتان تیم فعلی و تنها ستاره بازمانده از تیم پرستاره قدیمی و همبازی موسوی در اقدامی تحسین برانگیز در بود ورود موسوی به اردو، بازویند کاپیتانی را به او واگذار کرده.

با این وجود انتشار خبری عجیب از اردوی تیم ملی تمامی اخبار مثبت پیرامون تیم ملی والیبال از بین برد. ظاهرا محمود موسوی در بود بازگشت به اردو عصر امروز در تصمیمی ناگهانی در اعتراض به شرایط بد اردو و امکانات ضعیف فدراسیون والیبال از حضور در جمع ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی و جام واگنر انصراف داد!

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این، بهروز عطایی با وجود عملکرد فوق‌العاده تیم ملی در مسابقات لیگ ملت‌ها، محمد موسوی را به تیم ملی دعوت کرده بود و امیدوار بود یکی از برترین مدافعین روی تور دنیا را در ترکیب خودش در اختیار داشته باشد.

فدراسیون والیبال در قبال این خبر غافلگیرکننده تا این لحظه سکوت کرده و هنوز واکنشی نداشته است.

طرفداری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار