لو رفتن فیلم‌های عروسی جنیفر لوپز و واکنش جالبش به این اتفاق
کد خبر: ۲۵۶۳۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
جنیفر لوپز پس از انتشار ویدئویی از عروسی او با بن افلک در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داد. این زوج آخر هفته گذشته، درست بیش از یک ماه پس از عروسی غافلگیرکننده شان در لاس وگاس، یک مراسم دوستانه و در عین حال مجلل در ملک ۸۷ هکتاری بن افلک در جزیره همپتون در جورجیا برگزار کردند.

زندگی میلی الکاک ؛ از ظرفشویی تا بازی در نقش رینیرا تارگرین در سریال «خاندان اژدها»اختصاصی تابناک باتو ــ جنیفر لوپز پس از انتشار ویدئویی از عروسی او با بن افلک در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داد. این زوج آخر هفته گذشته، درست بیش از یک ماه پس از عروسی غافلگیرکننده شان در لاس وگاس، یک مراسم دوستانه و در عین حال مجلل در ملک ۸۷ هکتاری بن افلک در جزیره همپتون در جورجیا برگزار کردند. جشن عروسی آن‌ها سه روز طول کشید و لوپز سه لباس مختلف از برند رالف لورن به تن کرد.

لو رفتن فیلم‌های عروسی جنیفر لوپز و واکنش جالبش به این اتفاق

پیش از برگزاری این جشن، ایست‌های بازرسی امنیتی در جاده‌های منتهی به خانه مجلل بن افلک ایجاد شد و از شرکت کنندگان خواسته شد که پیش از ورود کارت شناسایی خود را نشان دهند.

بنا بر گزارش‌ها از مهمانان خواسته شده بود تا توافق‌نامه‌های عدم افشای اطلاعات را امضا کنند، اما علی‌رغم بازرسی‌ها و تواق نامه‌های امضا شده به نظر می‌رسد ویدئویی از این جشن توسط یکی از حاضران به بیرون درز کرده است.

این فیلم که توسط TMZ منتشر شده است، بن افلک را نشان می‌دهد که روی صندلی نشسته است، در حالی که لوپز برای او ترانه‌ای را اجرا می‌کند. این ویدئو نیز توسط یک صفحه هواداران جنیفر لوپز به اشتراک گذاشته شد. اما پس از اینکه لوپز اظهار کرد که این تصاویر بدون اجازه فیلمبرداری شده است، به سرعت حذف شد. اگرچه کامنت لوپز به سبب جذب ویدئو دیگر برای سایر کاربران در دسترس نیست، اما اکانت این هوادار که ویدئو را منتشر کرده بود، تصویری از کامنت جنیفر لوپز را با سایر دنبال کنندگان به اشتراک گذاشت.

لو رفتن فیلم‌های عروسی جنیفر لوپز و واکنش جالبش به این اتفاق

لوپز در این کامنت نوشته بود: «و هر کسی که این کار را انجام داده است از جشن خصوصی ما سوء استفاده کرده است. من نمی‌دانم که شما به چه طریقی این فیلم‌ها را به دست آورده اید، زیرا ما با مهمانان توافقی داشتیم و از همه آن‌ها درخواست کردیم تا تصویری از این جشن به بیرون درز نکند. هرموقع که تمایل داشته باشیم ویدئو‌ها را به اشتراک میگذاریم. هر فیلم و تصویر خصوصی متعلق به من است و می‌توانم خودم آن را با طرافداران به اشتراک بگذارم؛ کاری که وقتی آماده باشم انجام خواهم داد. «این فیلم‌ها بدون رضایت ما گرفته شده، از ما دزدیده و در ازای پول فروخته شده است. از توجه شما متشکرم. عاشق همه شما هستم.»

لوپز و افلک اولین بار در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار بایکدیگر نامزد کرده بودند. با این حال، آن‌ها در سال ۲۰۰۴ نامزدی خود را بهم زدند و هر دو با افراد دیگری ازدواج کردند. آن‌ها در ماه می ۲۰۲۱ رابطه عاشقانه خود را از سر گرفتند و در آوریل امسال اعلام کردند که برای دومین بار نامزد کرده اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
2
13
چقدر واکنشش جالب بود... مردم از جالب زدگی .. خخ
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
تابناک ما ظرفیت این همه جالبیت رو نداریم یهو سکته میکنیماااا
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
4
4
مسخره بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار