بزرگ‌ترین آسانسور جهان
کد خبر: ۳۱۱۱۵۰
تاریخ انتشار: 2024 April 26    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
بله درست متوجه شدید، قوی‌ترین آسانسوری که در این بخش از جالب‌ترین‌ها به شما معرفی خواهیم کرد، ابر آسانسوری است که میتواند در هر جابجایی خود، بیش از ۲۳۰ نفر را در خود جای دهد. بزرگ‌ترین آسانسور جهان که تقریباً به اندازه یک آپارتمان استودیویی است، وزنی بالغ بر ۱۶ تن دارد،

بزرگ‌ترین آسانسور جهان (ستاره)

بزرگ‌ترین آسانسور جهان (ستاره)«تابناک با تو» -  بزرگترین آسانسور مسافری جهان در کدام کشور ساخته شده و ظرفیت این آسانسور چقدر است.

قوی‌ترین آسانسور دنیا با ظرفیت ۲۳۵ نفر

بله درست متوجه شدید، قوی‌ترین آسانسوری که در این بخش از جالب‌ترین‌ها به شما معرفی خواهیم کرد، ابر آسانسوری است که میتواند در هر جابجایی خود، بیش از ۲۳۰ نفر را در خود جای دهد.

بزرگ‌ترین آسانسور جهان که تقریباً به اندازه یک آپارتمان استودیویی است، وزنی بالغ بر ۱۶ تن دارد، توسط ۹ کابل فولادی پشتیبانی می‌شود و می‌تواند تا ۲۳۵ نفر را همزمان در خود جای دهد.

در سال ۲۰۲۲، شرکت آسانسور هندی KONE بزرگترین آسانسور جهان را در ساختمان مرکزی Jio در بمبئی هند نصب کرد. این شگفت‌انگیز طراحی و مهندسی بود که برای پذیرایی از گروه‌های بزرگی از مردمی که در مراسم عروسی یا نمایشگاه‌ها در مرکز همایش‌های پیشرفته شرکت می‌کنند، طراحی شده است.

بزرگ‌ترین آسانسور جهان (ستاره)

این آسانسور فوق العاده ۲۵.۷۸ متر مربع مساحت دارد و منظره‌ای همه جانبه از مجموعه و باغ‌های زیبای اطراف ساختمان را در اختیار افراد سوار بر آسانسور قرار میدهد. بزرگ‌ترین آسانسور مسافری جهان به دلیل اندازه عظیم خود، بر یک سیستم تیرچه قرقره ابتکاری متکی است که از ۱۸ قرقره بزرگ، ۹ کابل فولادی و ریل بر روی ستون‌های فولادی ثابت شده است.

بزرگترین آسانسور مسافری جهان دارای یک درب شیشه‌ای چهار پانل منحصر به فرد، دیوار‌های شیشه‌ای پانوراما و سقف کریستالی است. اگرچه این آسانسور تنها بین پنج طبقه حرکت می‌کند، اما با سرعت ۱ متر در ثانیه، رکورد خاصی را از آن خود کرده.

جالب است بدانید که داخل این آسانسور دو مبل راحتی برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده است.

منبع: نمناک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار