شیک پوش ها، پاییز لباس خونگی چی میپوشن
کد خبر: ۲۶۰۱۰۹
تاریخ انتشار: 2022 October 23    -    ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
با شروع فصل پاییز و هوای سرد خانم‌های شیک پوش برای خوش تیپی و جذابیت نه تنها بیرون از خانه از لباس‌های زیبای پاییزی استفاده می‌کنند، بلکه در خانه و دورهمی‌های دوستانه خود نیز به سراغ لباس‌های جذاب و متنوع پاییزی می‌روند و استایلی شیک برای خود در خانه ایجاد می‌کنند. اگر به یک دورهمی خانگی دوستانه دعوتید و یا می‌خواهید...

شیک پوش ها، پاییز لباس خونگی چی میپوشن

شیک پوش ها، پاییز لباس خونگی چی میپوشن«تابناک با تو» - پاییز فصل هزار رنگ است و لباس‌های پاییزه جذابیت این فصل را چند برابر میکنند. خانم‌های شیک پوش برای پاییز لباس خانگی راحت و در عین حال خاص و زیبا میپوشند.

لباس خانگی شیک؛ پاییز تو خونه شیک باش

با شروع فصل پاییز و هوای سرد خانم‌های شیک پوش برای خوش تیپی و جذابیت نه تنها بیرون از خانه از لباس‌های زیبای پاییزی استفاده می‌کنند، بلکه در خانه و دورهمی‌های دوستانه خود نیز به سراغ لباس‌های جذاب و متنوع پاییزی می‌روند و استایلی شیک برای خود در خانه ایجاد می‌کنند. اگر به یک دورهمی خانگی دوستانه دعوتید و یا می‌خواهید در منزل شیک به دیدن مهمانانتان روید، این بخش را از دست ندهید.

لباس با رنگ پاییزی

اگر می‌خواهید در خانه یا مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه در فصل زیبای پاییز شیک باشید، برای لباس هایتان رنگ‌های جذابی مثل نارنجی، زرد، صورتی، سبز و قهوه‌ای را انتخاب کنید. رنگ‌های پاییزی زیبا به لباس و استایل جلوه زیبایی می‌بخشد.

شیک پوش ها، پاییز لباس خونگی چی میپوشن

ست لباس تدی

تدی نوعی پارچه پشمی و بسیار نرم و لطیف است که ست زیبای آن برای پوشیدن در خانه بسیار مناسب است. اگر سرمایی هستید، پیشنهاد ما این است که ست لباس تدی را تهیه کنید چرا که این نوع لباس گرما و راحتی را به شما می‌بخشد.

بافت رنگی و جذاب

بافت‌های سبک و رنگی انتخاب خوبی برای فصل پاییز هستند، این نوع لباس‌ها انتخاب خوبی برای خانه و دورهمی‌های زنانه است. بافت‌های رنگی را با شلوار جین و دامن کوتاه و جوراب شلواری ست کنید تا ترکیب جذابی برای حضور در جمع‌های زنانه داشته باشید.

شیک پوش ها، پاییز لباس خونگی چی میپوشن

تاپ‌های بافتنی

تاپ‌های بافتنی که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند، یکی از محبوب‌ترین لباس‌ها در استایل پاییزه و زمستانه خانم‌ها هستند. این نوع لباس را می‌توانید در خانه و یا مجالس زنانه بپوشید و استایل زمستانی خود را با متعادل نگه داشتن دمای بدن حفظ نمایید.

پیراهن‌های مخمل

مخمل یکی از لوکس‌ترین پارچه‌های دنیای مد است که در چند سال اخیر دوباره مورد توجه بسیاری از طراحان مد و لباس قرار گرفته است و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. در مهمانی‌ها و مجالس می‌توانید یک پیراهن زیبای مخمل بپوشید. لباس مجلسی‌های مخمل در مدل‌های کوتاه و بلند و با طرح‌های مختلف دوخته می‌شوند.

 شیک پوش ها، پاییز لباس خونگی چی میپوشن

ست لباس راحتی

یکی دیگر از انواع لباس راحتی بسیار محبوب یک ست لباس راحتی خانگی شامل بلوز آستین بلند و یک شلوار می‌باشد.

معمولا این ست‌های راحتی طرح و رنگ‌هایی هماهنگ با هم دارند.

به نظر می‌رسد که این ست‌های راحتی، لباس‌های خواب به روز شده اند.

وقتی صحبت از لباس راحتی می‌شود، لباس‌هایی ساده‌تر و نرم‌تر را در ذهن‌مان تصور می‌کنیم.

هودی

هودی‌ها لباس‌های گرم با آستین‌های بلند و یک کلاه در پشت هستند که برای پوشیدن در هوای سرد مناسب می‌باشند. پوشیدن هودی مناسب قرار‌های غیر رسمی است. زمانی که می‌خواهید با دوستان خود ملاقات کنید یا فقط می‌خواهید آرامش داشته باشید، یک هودی سبک بپوشید.

منبع: نمناک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار