چشم‌پوشی عربستان از یک قانون درباره جورجینا
کد خبر: ۲۶۷۴۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 06    -    ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
رابطه رونالدو و نامزدش در قوانین عربستان تعریف نشده اما آنها مشکلی برای زندگی در ریاض ندارند.

رابطه رونالدو و نامزدش در قوانین عربستان تعریف نشده اما آنها مشکلی برای زندگی در ریاض ندارند.

 
 

مقامات عربستان سعودی برای هموار کردن راه انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، یکی از قوانین سنتی خود را نادیده گرفته اند.

به نقل از دیلی اکسپرس؛ طبق قوانین اسلامی حاکم بر عربستان، زن و مرد نامحرم که دارای رابطه خارج از چارچوب ازدواج یا عقد هستند، نمی توانند به طور مشترک و در یک خانه زندگی کنند. کریستیانو رونالدو و جورجینا به طور رسمی ازدواج نکرده اند و نوع رابطه آنها برای زندگی مشترک در قوانین عربستان تعریف نشده است. دو وکیل سعودی در مصاحبه با این منبع، نظرات خود را اعلام کردند. یکی از آنها گفت:

 با وجود اینکه قوانین کشور ما همچنان زندگی مشترک بدون عقد را ممنوع می کند، اما مسئولان در مورد رونالدو چشم پوشی کرده اند. شاید هم نامزد رونالدو تحت عناوین دیگری چون "کنیز" مجوز زندگی مشترک با او را دریافت کرده باشد.

وکیل دیگر گفت:

 قانون، زندگی مشترک خارج از ازدواج را ممنوع می کند اما این روزها در جریان اصلاحات موجود در کشور ما، مقامات عربستان سعودی برای خارجی ها در این مورد خیلی سخت گیری نمی کنند.

چشم‌پوشی عربستان از  یک قانون درباره جورجینا

نامزد رونالدو در ابتدای مراسم معارفه او به صورت نمادین با حجاب وارد ورزشگاه شد

طرفداری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
8
3
این صرفا یک امر به معروف و نهی از منکره برای دلهای آگاه و قصدش نزدیک کردن دلهای حق جو هست که میگم:
انگار اینطور بنظر میاد که وقتی یکی بگه متعه حرامه حتی اگر نکاح جاری بشه و در سنت هم اخبارش هست اما اسمش رو بدعت می گذارند در حالی که خودون هم خلاء اون رو حس می کنند و جایگزینی بدیع بعنوان زواج مسیار براش خلق می کنند: میشه مصداق اینکه میگن طرف یک جا از دروازه رد نمیشه.
و وقتی بگه خلیله حلاله یا مثل ملک یمین و زوجه هست حتی اگر نکاحی هم جاری نشه: میشه مصداق اینکه میگن همون شخص جای دیگه از سوراخ سوزن رد میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
15
پول چکار که نمی کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار