عکس پربازدید از نوزاد ایرانی که در خودرو به دنیا آمد
کد خبر: ۲۷۵۴۱۹
تاریخ انتشار: 2023 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳
خوزستان رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی بهبهان از تولد اولین نوزاد امسال در آمبولانس فوریت‌های پزشکی بهبهان خبر داد.
خوزستان رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی بهبهان از تولد اولین نوزاد امسال در آمبولانس فوریت‌های پزشکی بهبهان خبر داد.
 
عکس پربازدید از نوزاد ایرانی که در خودرو به دنیا آمد
 
مهرداد سنا اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان بهبهان در ساعت ۱۹ روز گذشته (۹ فروردین‌ماه) تیم اورژانس جاده‌ای فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی بهبهان برای رسیدگی به مادر باردار به محل اعزام شد.
 
به گزارش ایسنا، وی گفت: در پی تماس همراهان مادر باردار از روستای لنگیرات (سردشت زیدون) به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ بهبهان مبنی بر شروع دردهای زایمانی و نیاز فوری مادر باردار به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ضمن ارائه آموزش‌های لازم به صورت تلفنی توسط کارشناسان مرکز ارتباطات (دیسپچ) تیم اورژانس جاده‌ای برای رسیدگی به مادر باردار از نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس جاده‌ای اعزام شد.
 
وی افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس جاده‌ای خواجه خضر بر بالین بیمار، سریعا اقدامات درمانی اولیه آغاز شد.
 
سنا با اشاره به همراهی پزشک درمانگاه لنگیرات با تیم اورژانس افزود: با تشخیص کارشناسان فوریت‌های پزشکی و با توجه به وضعیت اورژانسی مادر باردار، از پزشک درمانگاه لنگیرات نیز جهت حضور بر بالین مادر و همراهی با تیم اورژانس تا بیمارستان زنان و زایمان دعوت به عمل آمد.
 
وی ادامه داد: در طول مسیر انتقال مادر باردار به بیمارستان به صورت مداوم علایم حیاتی وی توسط پزشک و کارشناس اورژانس پیش بیمارستانی کنترل و بررسی شده و مراحل زایمان مادر باردار پایش شد.
 
رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به تولد نوزاد در آمبولانس افزود: در ۵ کیلومتری بهبهان دردهای زایمانی مادر باردار تشدید شد که به تشخیص و صلاحدید پزشک همراه، آمبولانس متوقف و عملیات زایمان با اقدامات حمایتی توسط پزشک همراه و کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی تسهیل شد.
 

بنا بر اعلام دانشکده علوم پزشکی بهبهان، وی افزود: با اقدامات حمایتی پزشک همراه و کارشناسان فوریت‌های پزشکی نوزاد دختر در آمبولانس فوریت‌های پزشکی به دنیا آمد و پس از انجام اقدامات درمانی لازم در سلامت کامل به بیمارستان زنان فریده بهبهانی منتقل شدند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار